عزیزی: مبارزه علیه اندیشه‌های رژیم صهیونیستی حقیقتی انکارناپذیر است

0
(0)

ابراهیم عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره فلسطین گفت: در طول چند روز گذشته شاهد عملیات موفقیت آمیز جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی بودیم. جبهه مقاومت با بهره گیری از ارزش‌های تابناک نبوی توانسته در صحنه مقابله و رویارویی با ستمگران، ظالمان و غاصبان صهیونیست به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند. این نبرد گرچه نابرابر است اما با پیروزی جبهه مقاومت همراه بود.

وی ادامه داد: این پیروزی و موفقیت محصول ایمان، توکل و ایستادگی جبهه مقاومت در مقابل همه کفار و مشرکان است. جبهه مقاومت با بهره گیری از وعده‌های الهی در این صحنه پا گذاشت که نشان دهنده نصرت الهی و ایستادگی و شجاعت و اراده‌ای است که جبهه مقاومت پای کار آورد و بدون شک تحقق وعده الهی را نوید می‌دهد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت: ما روز قدس را برگزار می‌کنیم. این خودش محصول حضور میلیونی مردم در روز قدس است. ما دعا کرده و می‌کنیم و پشتیبان معنوی جبهه مقاومت هستیم و می‌توان گفت که این عملیات محصول استجابت دعای خیر ملت ایران و فریادهای کوبنده‌شان در روز قدس است که این پیروزی را نصیب جبهه مقاومت کرده است.

عزیزی بیان کرد: بارها گفتیم اگر وحدت و انسجام در جبهه مقاومت باشد شکست رژیم صهیونیستی قطعی است. امروز پیروزی جبهه مقاومت نشان داد که پیروزی و مبارزه علیه اندیشه‌های رژیم صهیونیستی آرزو و رویا نیست و یک باور و حقیقت انکار ناپذیر است. ما این پیروزی را به مردم فلسطین تبریک می‌گوییم.

وی افزود: در این میان رژیم صهیونیستی دنبال مقصر می‌گردد حال اینکه مقصر خودش است که در طول سال‌های گذشته رفتارهای غاصبانه‌ای را در سرزمین فلسطین به اجرا گذاشته است. رفتار صهیونیست‌ها و اقدامات نژادپرستانه و مبتنی بر اندیشه‌های باطل و غاصبانه، مردم فلسطین را مصمم کرد تا علیه آنها مبارزه و مقابله کرده و به میدان آیند و بجای آنکه بگردند و بگویند که ایران مقصر و عامل اصلی است بدانند که مقصر خودشان هستند. البته که نظام جعلی صهیونیستی در رویارویی با جبهه مقاومت دچار مشکل شده و تاب مقاومت ندارد. به همین دلیل می‌خواهند آن را به سایر کشورها ربط داده و بگویند که با جبهه مقاومت روبرو نیست و با کشور ایران روبرو است.

عزیزی تاکید کرد: اگر ما اراده کنیم که اسرائیل را از صحنه روزگار محو می‌کنیم، این کار به روز هم نمی‌کشد؛ ما نیاز نداریم اینطور وارد میدان شده و بخواهیم خودمان را با رژیم صهیونیستی درگیر کنیم. فعلا جریان و جبهه مقاومت با اتکاء به باورهای الهی وارد میدان مبارزه شده که این امر بخاطر رفتارهای غاصبانه اسرائیلی‌ها است پس باز هم می‌گویم اگر روزی اسرائیل دست از پا خطا کند جمهوری اسلامی به یک روز هم نخواهد کشید که محو اسرائیل را رقم می‌زند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)