صدای فریاد ملت ایران در 22 بهمن به حد کافی رسا بود/ خواب ترامپ آشفته‌تر شد

0
(0)

صدای فریاد ملت ایران در 22 بهمن به حد کافی رسا بود/ خواب ترامپ آشفته‌تر شدخبرگزاری فارس: صدای فریاد ملت ایران در 22 بهمن به حد کافی رسا بود/ خواب ترامپ آشفته‌تر شد

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: به نظر می‌آید در حماسه 22 بهمن صدای فریاد مردم در انزجار از مقامات کاخ سفید و نظام سیاسی آمریکا به حد کافی رسا بود که ترامپ بشنود و من بعد خواب ترامپ آشفته‌تر شد.

احمدعلی مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به حضور میلیونی و خلق شکوه حماسه جاویدان دیگر مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: تصاویری که دیروز از ایران به دنیا مخابره شد یک صحنه بی‌بدیل در دنیا است که نظیرش را در هیچ کجا سراغ نداریم زیرا مانند مردم ما و نظام حاکم ما در جایی یافت نمی‌شود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کرمان بیان کرد: مردم ایران خالق جلوه‌هایی شدند که نشان اطاعت تام آنان از مقام عظمای ولایت و علاقه و عشق از نظام و انقلابشان بود زیرا قرار گذاشته بودند تماشایی حاضر شوند و جهانیان را انگشت به دهان خیره کنند.

وی افزود: عزم و غیرت مردم در راهپیمایی 22 بهمن با اینکه یک حرکت بود چند تعبیر داشت اینکه اگر رژیم صهیونیستی به خود اجازه می‌دهد هرازگاهی به حمایت از گروه‌های تکفیری-تروریستی با تجاوز به خاک سوریه مواضع محور مقاومت و ارتش سوریه را مورد هدف قرار دهد این رژیم کودک‌کش با انهدام جنگنده‌های خود پاسخ خود را هم از محور مقاومت گرفت و هم از مردم ایران که با صدای رسا آرزوی نابودی این دولت جعلی را روز گذشته فریاد ‌زدند.

مقدم با بیان اینکه مردم از هر قشر، گروه و با هر گرایش سیاسی آمدند تا بیان کنند با وجود اعتراض به وضعیت اقتصادی خود بر سر پایبندی به نظام اهل مماشات و معامله نیستند، خاطرنشان کرد: جامعه‌شناسی راهپیمایی کنندگان بیانگر وفاداری نسل‌های متمادی انقلاب بر سر آرمان اولیه و پاسخ آری آنان به نظام جمهوری اسلامی است.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: به نظر می‌آید صدای فریاد مردم در انزجار از مقامات کاخ سفید و نظام سیاسی آمریکا به حد کافی رسا بود که ترامپ بشنود مگر آنکه در خواب مرگ فرورفته باشد و من بعد خواب ترامپ آشفته‌تر شده و مغبون و شکست خورده از تمام توطئه‌های کاربسته برای براندازی نظام به گوشه‌ای خواهد خزید.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به دیگر پیام حضور پرشور مردم و آفریدن حماسه‌ای دیگر بیان داشت: همایش حضور دشمن‌شکن آنان تو دهنی به همه دشمنان نظام و انقلاب و به‌ویژه ترامپ معلوم‌الحال، رژیم غاصب صهیونیستی و برخی از حاکمان نوکر و حلقه به‌گوش آمریکا و صهیونیست‌ها از جمله آل سعود وهابی بود.

مقدم با بیان اینکه این حضور مخابره این پیام به تمام سردمداران کشورهای اروپایی نیز بود که همراهی آنان با تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان افاقه نکرد و مردم از غم نان سفره‌شان سر خم نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: حمایت همیشگی، همه جا و در همه صحنه‌های نظام دلیل کوتاهی مسؤولان نمی‌شود امیدواریم آنان قدرشناس این مردم نجیب باشند و با قطع دست مفسدان از نظام اقتصادی کشور برای مطالبات و وضعیت معیشتی مردم وجه‌همت خود را به کار گیرند که این مردم شایسته بهترین‌ها هستند.

وی ابراز داشت: امیدواریم تمام دشمنان این نظام و انقلاب به‌ویژه ترامپ همچنین رژیم غاصب صهیونیستی، آل سعود و…. پیام حضور چند صد میلیونی ملت ایران را دریافت کرده باشند و بدانند که ملت ایران استوار و سربلند بر سر آرمان‌های خود تا پای جان ایستاده است.

انتهای پیام/چ

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)