شهرداری شادگان منبع درآمدی ندارد/ ضرورت برخورد قانونی با افراد متخلف

0
(0)

شهرداری شادگان منبع درآمدی ندارد/ ضرورت برخورد قانونی با افراد متخلف

رئیس شورای شهر :

شهرداری شادگان منبع درآمدی ندارد/ ضرورت برخورد قانونی با افراد متخلف

رضا خلوی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: افرادی که روز گذشته اقدام آتش زدن دفتر شهردار شادگان کرده بودند؛ دو تن از افرادی بودند که خودروهای خود را جهت حمل زباله به شهرداری اجاره داده بودند و مطالباتی از سال 90 داشتند.

وی افزود: مطالبات این افراد از سال 90 و مربوط به شورای سوم شهر شادگان بوده و در دفعات متناوب پرداخت شده است. در ماه اخیر به علت اینکه شهرداری شادگان درآمدهای جاری ندارد و حتی پرداخت حقوق کارکنان شهرداری از محل ارزش افزوده تامین می شود؛ پرداخت مطالبات این افراد با تاخیر مواجه شد.

وی علت این تاخیر را ین چنین عنوان کرد: در ماه های قبل اول هرماه مبلغ ارزش افزوده از سوی استانداری خوزستان تخصیص داده می شد اما چند وقتی است که پرداخت مبلغ ارزش افزوده تا بیستم هر ماه به تعویق می افتد.

رئیس شورای شهر شادگان تصریح کرد: متاسفانه شهرداری شادگان هیچ منبع درآمدی به جز ارزش افزوده ندارد و حتی نمی تواند حقوق کارکنان خود را پرداخت کند چه برسد به مطالبات پیمانکاران.

خلوی به مشکل دیگر شهرداری و شورای شهر شادگان اشاره کرد و گفت: متاسفانه باندبازی در شادگان بیداد می کند و در خصوص خودروهای استیجاری باید بگویم شهرداری خودروی حمل زباله دارد اما نیاز به تعمیر داشتند و در دوره جدید شورای شهر با تعمیر این خودروها، قرارداد پیماکاران را فسخ کردیم و علت ناراحتی و عصبانیت پیمانکاران نیز همین امر بوده است. اگر با افراد متخلف برخورد قانونی شود قطعا مشکلات اینچنینی تکرار نخواهند شد.

وی از تصمیم اعضای شورای شهر شادگان برای برگزاری جلسه با استاندار خوزستان خبر داد و اظهار کرد: قرار است برای حل معضلات شهری شادگان جلسه ای با استاندار تشکیل شود و در آن جلسه مشلات شادگان عنوان خواهد شد.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)