شعبان خمسه: لیگ والیبال بانوان بهتر برگزار شود تیم ملی بهتری خواهیم داشت

0
(0)
دیدار دو تیم پیکان و آبنوس تهران در هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان

مربی تیم والیبال بهنمیر مازندران بیان کرد: اگر برنامه ریزی خوبی در لیگ برتر والیبال بانوان صورت گیرد نتایج آن را در تیم ملی خواهیم دید.

فاطمه شعبان خمسه در گفت‌وگو با ایسنا پس از پیروزی تیمش مقابل آبنوس بیان کرد: بازی خوبی بود و آبنوس نسبت به دور رفت بسیار متفاوت‌تر بازی کرد اما بازیکنان من با تجربه‌تر بازی کردند و توانستند هر سه امتیاز بازی را دریافت کنند. بازیکنانم در فصل دوم رقابتها یکدل تر شده اند و با تمام مشکلاتی که دارند ایستاده اند و با عشق بازی می کنند، فکر می‌کنم تا پایان فصل با این همدلی بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

مربی تیم بهنمیر مازندران در ادامه درباره سطح رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان در فصل جاری اظهار کرد: تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال بانوان در نیم فصل دوم رقابت ها بسیار بهتر از نیم فصل نخست کار می کنند و پیشرفت در آنها دیده می‌شود، مخصوصاً تیم هایی که قرارداد مالی ندارند. با توجه به پخش شدن بازیکنان در تیم های مختلف وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

شعبان خمسه درباره حضور کعبی زاده در فدراسیون والیبال نیز بیان کرد: به کعبی زاده تبریک می گویم. او در گذشته نیز در این سمت فعالیت داشته است و از خانواده والیبال است و می تواند مشکلات والیبال بانوان را درک کنند. باید یک برنامه ریزی دقیق صورت گیرد، اسپانسر ها و حامیان مالی حمایت بیشتری را از تیم های لیگ برتری والیبال زنان داشته باشند تا در نهایت تیم ملی بهتری داشته باشیم. کعبی زاده باید بیشترین برنامه ریزی را بر روی لیگ بگذارد تا نتیجه آن را در تیم ملی ببینیم.
انتهای پیام

لینک کوتاهلینک خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)