شرط دادن مجوز به تیمهای لیگ برتر هندبال؛ تا آخر باید بمانید!

0
(0)


رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال گفت: امیدوارم طبق برنامه‌ریزی که کرده‌ایم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و زنان آغاز شود، چون سال شلوغی در پیش داریم و نباید به لیگ لطمه بخورد.

میترا نوری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر هندبال مردان و زنان گفت: تا این لحظه برخی تیم‌ها حضور خود را برای لیگ قطعی کرده‌اند و حضور برخی هنوز ۱۰۰ درصد نیست اما پیش‌بینی ما این است که ۱۰ تیم در بخش مردان و ۸ تیم در بخش زنان داشته باشیم. 

رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال افزود: نگاه ما به لیگ کیفی است و اصلا نگاه کمی نداریم. درخواست برای حضور در لیگ برتر از سوی برخی از باشگاه‌ها در هر دو بخش زنان و مردان داریم که بایستی از لحاظ فنی و مالی بررسی کنیم. همانطور که می‌دانید برخی تیم‌ها در هفته‌های پایانی لیگ توان ادامه دادن را ندارند. بنابراین با بررسی همه جوانب به تیم‌هایی مجوز می‌دهیم که تا پایان لیگ بتوانند جدا از نتیجه‌ای که می‌گیرند، به صورت حرفه‌ای لیگ را ادامه دهند. 

نوری در ادامه گفت: لیگ مردان ۱۱ شهریور و لیگ زنان ۱۷ شهریور استارت خواهد خورد. 

وی در ادامه در خصوص وقفه در لیگ برتر هندبال گفت: رقابت‌های لیگ مردان را دو هفته برگزار می‌کنیم بعد از دو هفته تیم ملی باید برای حضور در بازی‌های آسیایی به اردو برود. بعد از آن هم مسابقات قهرمانی آسیا مردان و انتخابی جهان را داریم که قطعا لیگ با وقفه روبه رو خواهد شد. با توجه به تقویم بین‌المللی وقفه هایی در لیگ خواهیم داشت. 

رییس کمیته مسابقات در خصوص حضور تیم پلیمر در لیگ برتر گفت: تا این لحظه که این تیم حضور دارد. 

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)