شاهکار طارمی پرپر شد / پاریسی‌ها در آشیانه کلاغ‌ها نابود شدند!

0
(0)


هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با شگفتی نیوکاسل در سنت جیمز پارک و بدشانسی طارمی در دراگائو به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در مهم‌ترین بازی هفته نیوکاسل در سنت جیمز پارک میزبان پاری‌سن‌ژرمن بود که در کمال ناباوری شاگردان ادی هاو موفق شدند با نتیجه سنگین ۴ بر یک میهمان خود را بدرقه کنند.

اشتباهات سریالی دوناروما و مارکینیوش در کنار شب ضعیف خط حمله پاریسی‌ها سبب شد یک شکست سنگین در کارنامه انریکه ثبت شود و با توجه به تساوی بدون گل دورتموند و میلان در وستفالن، در پایان هفته دوم نیوکاسل با ۴ امتیاز در صدر گروه مرگ قرار گرفت. پاری‌سن‌ژرمن، میلان و دورتموند با ۳،۲ و یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

در گروه E هم لاتزیو موفق شد در سلتیک پارک به یک پیروزی با ارزش برسد و هم امتیاز با اتلتیکو مادرید در صدر جدول قرار بگیرد. عقاب‌ها در این بازی هم مثل بازی قبل در آخرین ثانیه‌ها گلزنی کردند و نتیجه بازی را تغییر دادند.

در گروه G سیتیزن‌ها در آلمان لایپزیش را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کردند تا مقتدرانه در صدر جدول قرار بگیرند. دیگر دیدار این گروه بین ستاره سرخ بلگراد و یانگ بویز سوییس با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

در گروه H هم بارسلونا با چاشنی شانس و به سختی موفق شد در دراگائو مقابل پورتو به برتری یک بر صفر برسد. در این بازی VAR یک پنالتی پورتو را سوزاند و گل قیچی برگردان و زیبای طارمی هم به دلیل آفساید مردود شد. گلی که می‌توانست به زیباترین گل تاریخ طارمی در طول دوران حرفه‌ای او تبدیل شود.

بارسلونا با این پیروزی ۶ امتیازی شد و به صدر جدول رفت و پورتو و شاختار با ۳ امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. آنتورپ بلژیک هم بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)