سپاهان ایران – نیروی هوایی عراق / در انتظار طوفان زرد

0
(0)


سپاهان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا میزبان نیروی هوایی عراق است.

به گزارش ایسنا، تیم های ارتش ایران و نیروی هوایی عراق از ساعت 21:30 امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

سپاهان اصفهان که در چهار هفته اول 7 امتیاز از 12 امتیاز ممکن را کسب کرده بود، در گروه C رقابت ها پس از اتحاد در رده دوم قرار گرفت و طلایی پوشان برای صعود به مرحله حذفی باید در دو بازی بعدی خود پیروز شوند.

شکست مقابل المالیک ازبکستان صدرنشین (9-0) در خانه و پیروزی مقابل پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر، شاگردان موریس را در ایده آل ترین شرایط خود قرار داد.

در آن سوی حریف عراقی، سپاهان نتایج قابل قبولی کسب کرد. پوشان آبی یکی از دو تیم بدون شکست فصل جدید لیگ حرفه ای عراق است و با 13 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

  • ادامه مطلب

گلایه موریس از سپاهان تهران: من این تصمیمات را نمی فهمم

روند امتیازی نیروی هوایی در مسابقات آسیایی همانند سپاهان است اما این تیم به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به نماینده ایران در رده سوم گروه C قرار دارد. اختلاف کم و نزدیک دو تیم در جدول بر حساسیت بازی افزود.

دیدار رفت دو تیم در دور اول این رقابت ها با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید که این دیدار در دقیقه 88 با برتری 2 بر 1 به سود طلایی ها پیش رفت و گل علی جاسم بازی را به تساوی کشاند.

با توجه به همین امتیازات و شرایط نسبتاً مشابه سپاهان و هوانیروز در جدول گروه C، این دیدار بسیار حساس است و باید دید دومین برد خانگی سپاهان در فصل جدید (ACL) حاصل می شود یا عراقی ها موفق باشید

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا/گروه C

سپاهان نیروی هوایی ایران و عراق

دوشنبه 15 آذر 1402

ساعت 21:30 به وقت ایران

ورزشگاه آزادی

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)