سرمربی تیم والیبال شهداب: به شلوغ‌کاری و شو نیاز نیست

0
(0)


علیرضا طلوع‌کیان پس از پیروزی مقابل الریان قطر در مورد نیمکت آرام تیم خود گفت: در جریان بازی نیاز به شلوغ کاری و شو نیست. بیشتر دوست دارم بازیکنان تمرکز داشته باشند.

به گزارش ایسنا، تیم والیبال شهداب یزد در دومین دیدار خود از جام باشگاه‌های والیبال آسیا مقابل الریان قطر به پیروزی سه بر صفر رسید.

علیرضا طلوع کیان، سرمربی شهداب در نشست خبری بعد از بازی گفت: اطلاع داشتیم که ملی‌پوشان قطر اجازه بازی در تیم الریان را نداشتند اما می‌دانستیم که یک بازی تدارکاتی با تیم ملی داشتند. ما هم دیروز تنها یک فیلم از این تیم دیدیم و چند تغییر تکنیک و تاکتیک دادیم.

او افزود: این تیم چند بازیکن چندملیتی و دو بازیکن خارجی دارد که کیفیت مطلوبی دارند. تمرکز ما این بود که بازیکنان‌مان نسبت به بازی اول عملکرد بهتری داشته باشند و این اتفاق تا حدودی افتاد اما باز هم کار داریم. صحبت در مورد فینال زود است و گام به گام حرکت می‌کنیم. الان به تیم قزاقستان فکر می‌کنیم که الریان را شکست داده است.

طلوع کیان به تبلیغات کمتر این تیم در مورد جذب باریکنان خارجی نسبت به پیکان اشاره و بیان کرد: شاید با توجه به اینکه تیم‌های دیگر بازیکنان اسمی‌تری دارند، این اتفاق افتاده است. ما تمام تمرکزمان روی کارمان است و اگر قرار باشد هوارداران برای عکس و امضا بیایند، امیدوارم تمرکز بازیکنان بهم نخورد اما در مورد تبلیعات نمی‌دانم.

طلوع‌کیان در واکنش به اینکه در جریان مسابقه آرامش دارد و سعی می‌کند نیمکت آرامی داشته باشند، گفت: هر مربی سبک و  سطحی دارد، من بیشتر در تمرین صحبت می‌کنم و در جریان بازی دیگر نیاز به شلوغ کاری و شو نیست. بیشتر دوست دارم بازیکنان تمرکز داشته باشند. البته اگر نیاز به نکته فنی باشد حتما گوشزد می‌کنم و اگر کسی نیاز به شوک داشته باشد شاید فریاد هم بزنم اما بازیکنان تحت فشار هستند و نیاز نیست مربی هم به آنها فشار بیاورد.

سرمربی شهداب در پاسخ به این پرسش که آیا براساس نیاز تیم اقدام به جذب بازیکنان خارجی کردید، گفت: تا جایی که می‌شد تیم را تحلیل کردیم. تحلیل ما این بود که دریافت کننده قدرتی و دفاع وسط نیاز داریم و سه بازیکن خارجی براساس این تحلیل جذب کردیم. با جذب این بازیکنان و با توجه به این که قوانین دستمان را بسته است و به صورت همزمان نمی‌توانیم از سه بازیکن استفاده کنیم در حال حاضر مشکلی نداریم.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)