رونالدو: هنوز کار صعود تمام نشده است؛ برای کسب پیروزی به پاریس می رویم

0
(0)

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید معتقد است صعود این تیم به مرحله بعد لیگ قهرمانان هنوز قطعی نشده است.

به گزارش وبسایت نود، کریستیانو رونالدو پس از پیروزی ۳-۱ تیمش مقابل پاریسن ژرمن در دور رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان ضمن ابراز خوشحالی از دو گلی که در این بازی بثمر رساند تاکید کرده کار صعود رئال مادرید هنوز تمام نشده است.

رونالدو پس از بازی به نقل از مارکا به خبرنگاران گفت:

هواداران به ما در این بازی کمک زیادی کردند. همیشه باید جو ورزشگاه اینطوری باشد. گل مارسلو خیلی مهم بود. او خوب بازی کرد و گلزنی حقش بود. هر زمان که گل می زنم و تیم پیروز می شود احساس خاصی پیدا می کنم. در این بازی دو گل زدم و تیم به پیروزی مهمی دست یافت البته کار صعود هنوز تمام نشده است. ما باید برای گلزنی و کسب پیروزی به پاریس برویم. باید با آرامش بازی کنیم تا بتوانیم صعود کنیم.

بازی مهمی بود. ما بازی را خوب شروع کردیم اما دروازه مان باز شد. در ادامه از تجربه مان در لیگ قهرمانان استفاده کردیم. به لطف دو گلی که در نیمه دوم زدیم از شانس خوبی برای صعود برخورداریم. می دانستیم پی اس جی خط حمله خطرناکی دارد و نباید به آن ها اجازه حفظ توپ دهیم. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و موقعیت های بیشتری خلق کردیم.

۲۰۳۱

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)