درخشان: بازیکنان پرسپولیس در هفته اول هماهنگی لازم را نداشتند

0
(0)


هافبک پیشین پرسپولیس می‌گوید: کسب ۳ امتیاز در هفته اول لیگ برتر فوتبال از نظر انگیزشی و روحی و روانی شروع خوبی برای پرسپولیس بود.

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر آلومینیوم در هفته اول لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: قضاوت در هفته اول زود است و باید ۲ هفته از رقابت‌های لیگ برتر سپری شود تا ارزیابی درستی درباره پرسپولیس ارائه دهیم. البته هر بازی پرسپولیس حکم فینال را برای او دارد تا از کورس قهرمانی عقب نیفتد.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم‌ها حریفان قدری برای پرسپولیس در مسیر قهرمانی او به حساب می‌آیند، گفت: سپاهان، تراکتور، استقلال و گل گهر حریفان قدری برای پرسپولیس هستند و برای قهرمانی در لیگ می‌جنگند. بنابراین پرسپولیس برای تکرار قهرمانی کار سختی را برابر این تیم‌ها پیش رو خواهد داشت.

هافبک پیشین پرسپولیس همچنین درباره نقاط ضعف پرسپولیس در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برابر آلومینیوم، اظهار کرد: پرسپولیس چون از زیر فشار کار بدنسازی وارد لیگ شده است در هفته اول بازیکنان هماهنگی لازم را نداشتند و دو تا سوم هفته طول می‌کشد تا بازیکنان به حالت عادی برگردند. ضمن این که معتقدم پرسپولیس نیاز به خرید بازیکن در خط حمله دارد تا بتواند تیم را به خوبی ساپورت کند.

درخشان ادامه داد: همین که پرسپولیس توانست ۳ امتیاز بازی را بگیرد از نظر انگیزشی و روحی و روانی شروع خوبی برای این تیم بود. البته در هفته اول تمام تیم‌ها ضعف‌هایی داشتند که در هفته دوم و سوم بهتر می‌توان راجع به تیم‌ها قضاوت کرد. بنابراین الان نمی‌توان به صورت شفاف ارزیابی درستی در خصوص پرسپولیس ارایه داد.

وی در پایان با بیان این که اشتباهات پرسپولیس در خط هافبک و سانتر زیاد بود، خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس از نظر عصب و عضله هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌اند و نیاز به زمان دارند تا بازیکنان به هماهنگی کامل برسند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)