دانشگاه جامع امام حسین (ع) نمونه دانشگاه ماموریت گراست

0
(0)
وزیر علوم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه جامع امام حسین (ع) نمونه دانشگاه ماموریت گراست و در آموزش و پژوهش به صورت هدفمند و با برنامه منسجم فعالیت می‌کند.

به گزارش ایسنا، دکتر منصورغلامی در پایان بازدید روز گذشته خود از نمایشگاه جلوه‌های تحول در دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: در بازدید از این نمایشگاه شاهد بخشی از فعالیت‌های ارزشمند دانشگاه جامع امام حسین (ع) در بخش آموزش و پژوهش بودیم که محور همه فعالیت‌ها برخورداری از نظم و برنامه‌ریزی منسجم بود.

وی دستاوردهای علمی و آموزشی دانشگاه جامع امام حسین (ع) را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: این دانشگاه می‌تواند از حیث داشتن برنامه راهبردی و فعالیت منسجم تمام بخش‌ها در راستای تحقق برنامه، برای دانشگاه‌های دیگر کشور یک الگو باشد.

در بازدید وزیر علوم از نمایشگاه جلوه‌های تحول دانشگاه جامع امام حسین (ع)؛ رئیس این دانشگاه و دیگر مسئولان آن در خصوص طرح تحول علمی و تعالی معنوی این دانشگاه و نظام تربیتی و آموزشی، فرآیند جذب اعضای هیات علمی، پذیرش دانشجو و تعامل این دانشگاه با وزارت علوم و دانشگاه‌های دیگر کشور گزارش‌هایی ارائه کردند.

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت علوم، همچنین در این نمایشگاه، تعدادی از رساله‌های دکتری و کارشناسی ارشد، طرح‌های پژوهشی اعضای هیات علمی و تعدادی از طرح‌های علمی کاربردی دانشگاه جامع امام حسین (ع) مورد بازدید وزیر علوم قرار گرفت.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)