دانشگاه امیرکبیر، میزبان هشتمین هم‌اندیشی مدیریت فرایندهای کسب‌وکار

0
(0)
سردر دانشگاه امیرکبیر

هشتمین جلسه هم‌اندیشی در مدیریت فرایندهای کسب‌وکار به همت یکی از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، هشتمین جلسه از نشست‌های هم‌اندیشی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار با عنوان "BPM DAY" به همت نماینده انحصاری انجمن بین‌المللی مدیریت فرایندهای کسب‌وکار در ایران (ABPMP)، فردا 26 بهمن ماه به میزبانی دانشکده صنایع دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.

در بخش علمی این جلسه دکتر اکبرپورشیرازی به ایراد سخنرانی با موضوع «مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار در فضای پیچیده» می‌پردازد. در بخش تجربی نیز مهندس علی آقاجان پور به نمایندگی از یکی از استارتاپ‌های کشور، تجارب آن استارتاپ را در ارتباط با BPM ارائه می‌کند.

در انتهای این جلسه زمانی به پرسش و پاسخ شرکت کنندگان اختصاص داده شده که می‌تواند علاوه بر حل مسائل، به آشنایی متخصصین و فعالان این حوزه و تشکیل شبکه‌ای از آن‌ها منجر شود.

در سطح جهان BPM DAYها به منظور به اشتراک‌گذاری تجارب حوزه BPM و توسط نمایندگان ABPMP برگزار می‌شود. باتوجه به سابقه نه چندان طولانی این حوزه دانشی در کشور ایران، انتقال تجارب سازمان‌های مختلف می‌تواند به میزان قابل توجهی به پیشرفت آن منجر شود. شرکت در این جلسات رایگان است و شرکت کنندگان این جلسات می‌توانند تا حد زیادی از دیگران در بهره‌گیری BPM سبقت بگیرند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)