حضور مردم رکن اساسی امنیت ملی کشور است

0
(0)

حضور مردم رکن اساسی امنیت ملی کشور استخبرگزاری فارس: حضور مردم رکن اساسی امنیت ملی کشور است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حضور مردم رکن اساسی امنیت ملی کشور است تاکید کرد: مردم در چهل سالگی انقلاب خود پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و مقاومت ایستاده‌اند و به جوسازی دشمنان توجهی ندارند.

سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن امسال در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم یوم‌الله 22 بهمن علی‌رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی اظهار داشت: حضور مردم در این راهپیمایی بسیار باشکوه است، مردم بعد از 40 سال همچنان نشان می‌دهند که پایدار و استوار در دفاع از انقلاب ایستاده‌اند و در رکاب رهبری به دنبال فتح قله‌های عزت و شرف هستند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی ادامه داد: ملت ایران تا فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و با تمام توان و از آرمان مقاومت حمایت می‌کنند و به حرف‌های دشمنان در این زمینه هیچ اهمیتی نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه حضور مردم رکن اساسی امنیت ملی کشور است تاکید کرد: ملت ما همانطور که امام راحل هم فرمود آمریکا را زیر پا می‌گذارند و با امید روشن به آینده در حرکت هستند.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)