حزب موتلفه 250 نامزد صحیح و منصف را از دیدگاه خود معرفی می کند

0
(0)

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

خداوند شما را حفظ کند و خانواده شما را حفظ کند

در بهمن جاویدان در آستانه میلاد مسعود امیرمومنان مظهر عدالت و حکومت اسلامی و در آستانه انتخابات سرنوشت ساز 20 اسفند، هیئت انتخابات حزب متحد اسلامی با افتخار اعلام می کند:

با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در رابطه با توسعه و تکامل همه جانبه در گام دوم انقلاب اسلامی برای حل مشکلات کشور در امور اداری، اجرایی، قضایی، اقتصادی و فرهنگی، تشکیل الگوی جامعه اسلامی، دولت کریمه و تمدن نوین اسلامی با سیاست حفظ وحدت نیروهای انقلاب اسلامی، با همفکری و همکاری دبیران افتخاری احزاب سراسر کشور، کشوری و معنوی، دانشگاهی. و کارشناسان احزاب، لیست صالحین از دیدگاه آنان در تمامی حوزه های انتخابیه بررسی شد و در نهایت به حدود 250 نفر رسید که اسامی آنان در زمان مناسب قانونی اعلام خواهد شد.

از این تعداد حدود 20 نفر مربوط به شهر تهران هستند و 10 نفر باقیمانده با نظرخواهی از تمامی فعالان صحنه انتخابات اضافه می شوند.

حمایت هر یک از این تشکل ها، جبهه ها و شوراهای مردمی مورد احترام جامعه اسلامی است.

حزب متحد اسلامی به منظور مشارکت بیشتر در پای صندوق های رای و انتخابات آزاد، با معرفی بهترین و برگزیدگان، تحول گرایان و تکامل گرایان، مجمع تحول و تکامل را با برنامه های اساسی و اصولی، حدود 60 موضوع تشکیل داد. دولت، همه انواعی که او امتحان کرده و خواهد کرد.

تشکیل مجلس تحول و تکامل با توجه به شرایط کنونی جمهوری اسلامی ایران و اقتدار و جایگاه و اعتماد به اسلام و ملت بزرگ ما و ساختن جامعه ای کاملاً سعادتمند و قانونمند با رفاه و سعادت عادلانه. رهایی از دغدغه معیشت خانواده، هدف و خواست اصلی مردم و فدراسیون اسلامی است.

همه با هم در 20 اسفند با صدای بلند خود خداوند، شهدا و مستضعفان جهان را شاد خواهیم کرد.

رئیس شورای انتخابات حزب متحد اسلامی

دکتر بادامچیان – سوم از بهمن 1402

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)