حذف بوکس از المپیک 2020 توکیو!

0
(0)

حذف بوکس از المپیک 2020 توکیو!

با تهدید توماس باخ صورت خواهد گرفت؛

حذف بوکس از المپیک 2020 توکیو!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) امروز در نشست خبری در خصوص حاشیه‌های فدراسیون بوکس هشدار داد.

باخ درباره حذف بوکس از بازی‌های المپیک توکیو 2020 صحبت کرد و گفت: این مشکل در صورتی حل می‌شود که مسائل فدراسیون جهانی از جمله رئیس این اتحادیه مشخص شود. یکی از مسائل مطرح شده تعیین سرپرست موقت فدراسیون بوکس است. فردی که ارتباطاتی را با تخلفات سازمان‌یافته به عنوان رئیس موقت فدراسیون جهانی دارد.

کمیته بین‌المللی المپیک تحقیقات خود را از بدنه فدراسیون جهانی آغاز کرده که توسط زاپلی پیگیری می‌شود. باخ همچنین گفت آنها هنوز ادعای فدراسیون جهانی بوکس را در خصوص تحت تاثیر قرار گرفتن مسابقات ریو از تبانی نپذیرفته‌اند.

رئیس IOC در این باره اظهار داشت: ما به شدت در خصوص فدراسیون جهانی بوکس نگران هستیم. گزارشاتی از رئیس کمیته اخلاق و از مدیر اجرایی IOC دریافت کرده‌ایم. با تصمیماتی که در ماه دسامبر گذشته گرفتیم از کمک مالی به فدراسیون جهانی بوکس اجتناب کردیم.

وی افزود: اعضای هیات اجرایی فدراسیون بوکس از گزارشاتی که در خصوص مسائل مالی، داوری و دوپینگ داده شده راضی نیست. فدراسیون جهانی بوکس حالا باید گزارشات بیشتری را در آوریل 2018 ارائه کند. کمیته بین المللی المپیک هرگونه کمک مالی را به این فدراسیون لغو کرده است.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)