جعفری: امیدیه حقش را در آب گرفت/ هرگز به حریف بی احترامی نمی کنیم

0
(0)
رضا جعفری

سرمربی واترپلو نفت امیدیه نسبت به صحبت‌های مسئولان تیم سایپا در رابطه با حواشی دیدار پلی‌آف واکنش نشان داد.

رضا جعفری در گفت‌وگو با ایسنا در مورد بازی برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر واترپلو بین دو تیم سایپا و نفت امیدیه گفت: در بازی رفت نتیجه را ۸ بر ۱۰ واگذار کرده بودیم اما خوشبختانه توانستیم در بازی برگشت با حساب ۱۴ بر ۸ این نتیجه را جبران کرده و به فینال صعود کنیم. لیگ امسال نسبت به سال‌های گذشته نیز سطح قابل قبول‌تری داشت و پخش شدن ملی‌پوشان در تیم‌ها، شرایط را برای همه تیم‌ها سخت کرده بود.

او در ادامه درباره حواشی پیش آمده در کوارتر پایانی این دیدار توضیح داد: تیم امیدیه سابقه ۱۷ ساله در لیگ برتر واترپلو دارد و به شهادت همه اعضای کمیته انضباطی و با توجه به سابقه این تیم می‌توانید به حرفه‌ای بودن مسئولان این باشگاه و هواداران آن پی ببرید. در این مسابقه به جای دو یا سه ناظر حدوداً ۶ نفر از کادر فدراسیون حضور داشتند و به همین دلیل فکر نمی‌کنم مشکلی در رابطه با حواشی وجود داشته باشد و این مسائلی که مطرح شده است تنها پاک کردن صورت مساله است.

جعفری گفت: اگر قرار است به سود تیمی هم سوت زده شود، این تیم سایپا است. هیچ کدام از مسئولان باشگاه ما در هیات رییسه فدراسیون حضور ندارند و فکر می‌کنم با این شرایط کسی قصد کمک به تیم شهرستانی چون نفت امیدیه را نداشته باشد و همه چیز با مساوات و به صورت ورزشی انجام شد. ما توانستیم حق خود را در آب از تیم سایپا بگیریم و به مرحله فینال صعود کنیم.

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه راجع به نزدیک بودن بیش از حد تماشاگران به استخر مسابقه توضیح داد: جا دارد به این مساله اشاره کنم که در واترپلو عرف نیست تیم‌ها هواداران خود را برای تماشای مسابقه بیاورند. با توجه به اینکه تیم سایپا حدود ۱۰ تا ۱۲ تماشاگر را به این استخر آورده بود، با کمبود جا مواجه شدیم و همین مساله باعث شد مشکلات کوچکی به وجود بیاید. البته قدم مهمانان ما بر روی چشم است اما بهتر بود مسئولان تیم سایپا این مساله را به ما اعلام می‌کردند تا نیروی انتظامی بیشتری را در محل برگزاری بازی، مستقر کنیم.

او افزود: شاید تیم سایپا سابقه زیادی در تیم‌داری در بخش فوتبال داشته باشد اما در واترپلو این گونه نیست و تنها ۲ سال است که وارد لیگ شده‌اند. سابقه ۱۸ ساله ما نشان می‌دهد که نفت امیدیه هیچ گاه به تیم مقابل خود بی‌احترامی نکرده است و همه مسائل به صورت حرفه‌ای هنگام مسابقه برطرف شده است. تیم سایپا نیز تافته جدا بافته نیست که مسئولان آن به هواداران تیم نفت امیدیه انگ بی‌بندوبار بودن را می‌زنند و می‌گویند تماشاگران ما حالت طبیعی نداشته و با سلاح سرد در سالن حاضر شده‌اند. واقعا برای چنین ادبیاتی متاسفم.

جعفری در رابطه با استانداردهای استخر بازی مرحله پلی‌آف دو تیم سایپا و امیدیه گفت: این اولین بار نیست که تیم سایپا در این استخر با ما روبه‌رو می‌شود. همه تیم‌ها برای اینکه مسابقه‌های لیگ را با تیم امیدیه برگزار کنند به این محل وارد می‌شوند و هیچ گاه از استانداردهای ما گله‌مند نبوده‌اند. این یک واقعیت است که در فوتبال ما هم استاندارد کافی برای استادیوم‌ها وجود ندارد و واترپلو جای خود دارد. اگر استخر ما صددرصد استاندارد و ۲۰ نباشد اما نمره ۱۷ را به آن می‌توان داد.

سرمربی نفت امیدیه در پایان این گفت‌وگو با انتقاد از واکنش مسئولان تیم سایپا در قبال شکست روز گذشته توضیح داد: در همین مسابقه‌های لیگ توانستیم با نتیجه ۱۳ بر ۱۴ سایپا را شکست دهیم چرا در آن موقع استخر ما غیر استاندارد نبود؟ چرا مسئولان و مدیرعامل شرکت سایپا نسبت به استانداردهای ما در فصل گذشته و بازی‌های چند وقت گذشته اعتراض نکردند؟ از آقای خوش‌نظر گله‌مندم و امیدوارم دیگر شاهد چنین رفتارهای غیر حرفه‌ای و غیر انسانی نباشیم چرا که اگر مردمانی چون مردمان امیدیه نبودند در ۸ سال دفاع مقدس نمی‌توانستیم مقابل دشمنان خود بایستیم.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)