تیشه گران: تنها رشته های مدال‌آور عازم المپیک ناشنوایان می‌شوند

0
(0)


رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: برای این که بتوانیم در المپیک برزیل جایگاه خوبی را کسب کنیم، تنها رشته‌های مدال‌آور عازم المپیک خواهند شد.

مهران تیشه گران در گفت وگو با ایسنا، پس از کسب جایگاه ششم تیم والیبال ناشنوایان در مسابقات قهرمانی جهان و شرایط این تیم برای اعزام به المپیک ناشنوایان، اظهار کرد: با توجه به حضور تیم هایی همچون اکراین، روسیه، ایتالیا و ترکیه در مسابقات والیبال قهرمانی جهان، کسب سکو برای تیم ایران واقعا سخت و دور از انتظار بود. برای شرکت در قهرمانی جهان کار را خیلی دیر شروع کردیم و بازیکنان از اردوهای تدارکاتی زیادی برخوردار نبودند، به هر صورت ظرفیت تیم والیبال ایران در همین حد و اندازه است و انتظار بیشتر از این نداشتیم.

وی گفت: هنوز تصمیمی برای اعزام والیبال به المپیک برزیل گرفته نشده و هفته آینده پس از تغییر رییس انجمن این تیم، سعی دارم یک جلسه هماهنگی با داورزنی برای تقویت کادر فنی والیبال ناشنوایان داشته باشم تا در نهایت تصمیم بگیریم که این تیم با ظرفیت موجود امکان اعزام به المپیک را دارد یا خیر؟

تیشه گران تصریح کرد: با توجه به سنگین بودن هزینه ی اعزام تیم ها به المپیک، این دوره سیاست فدراسیون اعزام تیم های کیفی و مدال آور به المپیک خواهد بود و اگر احساس کنیم ورزشکاری شانس کسب مدال را ندارد، به المپیک اعزام نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دوومیدانی، تیراندازی، جودو، تکواندو، کاراته و فوتبال حضورشان در المپیک تثبیت شده است، البته به جز فوتبال سایر رشته ها هنوز تعداد نفرات اعزامی آنها به المپیک مشخص نیست و پس از اعزام تیم جودو به مسابقات جهانی فرانسه در آبان ماه و برگزاری دو رویداد مهم مسابقات جهانی تکواندو و کاراته زنان و مردان به میزبانی ایران وضعیت نفرات اعزامی به المپیک در این رشته ها مشخص خواهد شد.

رییس فدراسیون ناشنوایان همچنین در خصوص میزبانی رقابتهای انتخابی بسکتبال ناشنوایان برای شرکت در المپیک گفت: برای برگزاری میزبانی همچنان منتظر تصمیم کنفدراسیون آسیا هستیم که البته بعید می دانم این میزبانی برگزار شود و این احتمال وجود دارد که دو تیم اعزامی به المپیک از سوی کنفدراسیون آسیا انتخاب و معرفی شود.

وی در پایان درباره زمان برگزاری اردوهای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان برای شرکت در المپیک برزیل، افزود: سه شنبه هفته آینده جلسه‌ای را با علیرضا رضایی و کادر فنی تیم های کشتی آزاد و فرنگی برای زمان شروع اردوهای آماده سازی خواهیم داشت تا این دو تیم تمرینات خود را زودتر شروع کنند.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)