تکریم پیشکسوتان، از عوامل موفقیت هر سازمان است

0
(0)
جهاددانشگاهی

رئیس کانون بازنشستگان جهاددانشگاهی گفت: یکی از عواملی که باعث موفقیت هر سازمانی می‌شود، تکریم پیشکسوتان است.

به گزارش ایسنا، مهندس معلم در دومین روز گردهمایی روسای سازمان‌های جهاددانشگاهی که امروز ( پنجشنبه 26 بهمن ماه) برگزار شد، گفت: متاسفانه برخی از همکاران فکر می‌کنند افراد پس از بازنشستگی باید از جهاد منفک شوند و دیگر انتظاری از جهاد نداشته باشند.

وی ادامه داد داد: اما ما معتقدیم که بازنشستگان تا پایان عمر باید خود را عضوی از خانواده جهاد دانشگاهی بدانند.

رئیس کانون بازنشستگان افزود: بازنشستگان خود را یاری‌گر جهاد می‌دانند و آماده‌اند طبق مقررات همکاری‌هایی را با عناوینی مانند برون سپاری با جهاد داشته باشند.

معلم تصریح کرد: لازم است نسبت به رفع مشکلات بازنشستگان به عنوان اعضای جهاددانشگاهی پیگیری های لازم صورت گیرد، کانون بازنشستگان نیز به همین منظور در جهاددانشگاهی تشکیل شده است.

وی در مورد وضعیت بازنشستگان جهاد دانشگاهی گفت‌: تاکنون بیش از 400 نفر بازنشسته در این نهاد وجود دارد و هر سال ده‌ها نفر به این آمار اضافه می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان جهاددانشگاهی ادامه داد: در حال حاضر این کانون 240 نفر عضو دارد و فعالیت‌های خود را بر ارائه خدماتی مانند تسهیلاتی و وام‌های قرض‌الحسنه به بازنشستگان معطوف کرده است.

وی اظهار کرد: کانون بازنشستگان به روسای سازمان‌های جهاد پیشنهاد می‌کند که در ازای هر فردی که بازنشسته می‌شود، واحد مربوطه دو میلیون تومان را به کانون پرداخت کند تا صرف ارائه خدمات به بازنشستگان شود.

معلم در پایان افزود: یکی دیگر از کارهایی که هریک از سازمان‌های جهاد می‌توانند در راستای تکریم بازنشستگان انجام دهند، آن است که واحدها در صورت امکان، مبلغی را به صورت کوتاه مدت در اختیار کانون قرار دهند تا کانون آن را در بانک قرار دهد و از طریق آن ایجاد اعتبار کرده و به اعضای کانون وام قرض الحسنه کوتاه مدت پرداخت کند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)