تعبیر جالب پیشکسوت استقلال توسط داربی 102 تهران

0
(0)


پیشکسوت استقلال معتقد است دربی بازی متفاوتی با سایر لیگ برتر است و باید به شرایط و اتفاقات خودش نگاه کرد.

به گزارش ایسنا، استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر روز گذشته (شنبه) در اهواز مقابل فولاد با تساوی بدون گل به حالت تعلیق درآمد. این دیدار در شرایطی انجام شد که پنج شنبه هفته آینده استقلال باید در داربی 102 به مصاف پرسپولیس برود.

ادموند اختر پشت سر استقلال درباره عملکرد استقلال در این دیدار گفت: لیگ ما بعد از تعلیق طولانی بازی ها زیبایی قابل قبولی داشت. دربی های گذشته همیشه بازی سختی بوده و به همین دلیل هر دو تیم با دقت بازی می کنند چون استقلال و پرسپولیس ویترین هستند و بازیکنان می خواهند در دربی حضور داشته باشند.

وی افزود: باعث شد کمی کیفیت بازی استقلال پایین بیاید. البته استقلال موقعیت های خوبی داشت و توپ و زمین را در اختیار داشت. علاوه بر این، هنوز چیزی گم نشده است. امیدوارم استقلال با یک بازی منطقی در دربی نتیجه بگیرد. بازیکنان این درک را دارند و می دانند که این بازی چه تاثیری بر زندگی حرفه ای آنها می گذارد.

مهاجم سال های نه چندان دور استقلال در نهایت در واکنش به وضعیت بهتر استقلال نسبت به پرسپولیس گفت: داربی اصلا ربطی به این چیزها ندارد. زیرا شرایط و اتفاقات بازی نتیجه را تعیین می کند. بارها اتفاق افتاده که تیم ضعیف تر برنده می شود. این یک بازی حساس است که همیشه شانس در آن نقش دارد و بخشی در آن نقش دارد زیرا بازیکنی که حتی به آن فکر هم نمی کند می تواند بهترین بازیکن دربی شود. در کل باید فکر کنند که دربی یک بازی غیر لیگی است. امیدوارم بازیکنان استقلال در دربی باعث خوشحالی هواداران این تیم شوند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)