تحقق مدیریت شهری هوشمند در این دوره از شهرداری

0
(0)

تحقق مدیریت شهری هوشمند در این دوره از شهرداری

رئیس مرکز محیط زیست شهرداری تهران از برگزاری نخستین رویداد استارتاپ آپ ویکند محیط زیست در تاریخ ۹ تا ۱۱ اسفند خبر داد و گفت: یکی از اهداف این رویداد تحقق مدیریت شهری هوشمند است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صدرالدین علی پور در نشست خبری نخستین رویداد استارتاپ ویکند محیط زیست و مدیریت شهری هوشمند،اظهار کرد: این رویداد با همکاری معاونت علمی و فناوری رئیاست جمهوری و پژوهشکده محیط زیست دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این رویداد طبق فونت‌های بین المللی برگزار خواهد شد،گفت: این رویداد در روزهای 9 تا 11 اسفند در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود ضمن اینکه در تاریخ 9 اسفند مراسم افتتاحیه برگزار و در روزهای بعدی 10 و 11 اسفند مسابقه برگزار می‌شود.

علی‌پور بیان کرد: ایده‌های برتر هم توسط داوران تخصصی که در حوزه استارت آپ فعال هستند انتخاب می‌شوند و در نهایت ایده‌های برتر تبدیل به کسب و کار در حوزه‌های مختلف خواهند شد. با توحه به رویکرد شهردار تهران در حوزه مدیریت شهری هوشمند این رویداد برگزار می شود چرا که می‌توان از تکنولوژی‌ جدید برای مدیریت شهری استفاده کرد. این نخستین رویداد استارتاپ آپ ویکند که در حوزه مدیریت شهری انجام خواهد گرفت و می‌تواند در حوزه محیط زیست اثر گذار باشد.

علی‌پور افزود: این استارت آپ تاثیری هم در حوزه خدمات شهری،حمل و نقل،شهرسازی و… خواهد داشت ضمن اینکه می‌توان از روش‌های جدید برای کاهش آلودگی هوا استفاده کرد.استارت آپ‌ افق جدیدی در حوزه مدیریت شهری خواهد بود و منجر به ارتقا کیفت زندگی شهروندان خواهد شد.پس از رقابت 10 تیم‌در این رویداد 3 تیم در نهایت توسط داوران انتخاب و جوایز نقدی و غیر نقدی دریافت خواهند کرد ضمن اینکه به مسابقات بین المللی هم اعزام می‌شوند

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)