تبعیض‌ها، قانون شکنی‌ها و بی قانونی‌ها مردم را نگران می‌کند

0
(0)

تبعیض‌ها، قانون شکنی‌ها و بی قانونی‌ها مردم را نگران می‌کندخبرگزاری فارس: تبعیض‌ها، قانون شکنی‌ها و بی قانونی‌ها مردم را نگران می‌کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آن چیزی که مردم را نگران می‌کند تبعیض‌ها، قانون شکنی‌ها و بی‌قانونی‌ها است.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن و در جمع خبرنگاران درباره تهدیدهای آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه کشورمان، اظهار کرد: تهدید آمریکا مسئله تازه‌ای نیست چون از ابتدای پیروزی انقلاب آمریکایی‌ها ما را تهدید کردند.

وی ادامه داد: تهدیدهای آنان با بالگردها، هواپیماها و با حرکتی که در طبس انجام دادند و خداوند عنایت کرد مفتضحانه شکست خوردند، بوده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: جنگ را به ما تحمیل کردند و آمریکا در رأس همه قدرت‌های استکباری قرار داشت، اما ملت ما هوشیار بود و باوجوداینکه تازه به پیروزی رسیده بودیم همین مردم در مقابل همه قدرت‌های استکباری ایستادند تا خاکی از کشورمان از دست نرود.

ناطق نوری تصریح کرد: ملت ما، مردانه ایستادند و از کشور دفاع کردند و رژیم صهیونیستی که خودش را برای ما تهدید می‌دانست و ما را تهدید می‌کرد، همین دیروز هواپیمای اف 16 شان توسط سوری‌ها سقوط کرد و با یک سقوط هواپیما به هم ریختند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: حرف‌های اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها تهدید نیست بلکه این نوع تهدیدها سبب انسجام بیشتر مردم می‌شود و من هرسال در راهپیمایی شرکت می‌کنم و امسال انسجام و حضور پرشور بیشتری را توأم باشعور و نشاط شاهدیم.

وی در پایان بابیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ همان تهدیدهایی است که کردند چون تهدیدها ملت ما را بیشتر منسجم می‌کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان قوای سه‌گانه منسجم‌تر و متحدتر باهم و با همدلی‌شان مشکلات مردم را بتوانند حل کنند چراکه مردم ما از تهدیدهای بیرونی نگران نیستند و آن چیزی که مردم ما را نگران می‌کند تبعیض‌ها، قانون‌شکنی‌ها و بی‌قانونی‌ها است همچنین حرف‌هایی که مسئولان گاهی نسبت به هم می‌زنند دل مردم را خالی می‌کنند و اگر مسئولان کشور حرمت ملت را داشته باشند ملت ما همیشه درصحنه بوده‌اند و خواهند بود.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)