بهره برداری از طرح توسعه و استاندارد سازی اورژانس و هتلینگ بیمارستان ولی‌عصر (عج) قائمشهر

0
(0)

بهره برداری از طرح توسعه و استاندارد سازی اورژانس و هتلینگ بیمارستان ولی‌عصر (عج) قائمشهر

باحضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد؛

بهره برداری از طرح توسعه و استاندارد سازی اورژانس و هتلینگ بیمارستان ولی‌عصر (عج) قائمشهر

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ طرح توسعه و استانداردسازی اورژانس و ارتقای هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی ولی‌عصر (عج) قائمشهر با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار مازندران به بهره‌برداری رسید.

طرح توسعه و استانداردسازی اورژانس بیمارستان ولی‌عصر (عج) قائمشهر در 2 طبقه به مساحت 2 هزار و 600 متر مربع در مدت حدود یک‌سال ساخته شد که برای این طرح 50 میلیارد ریال هزینه شده است. پروژه هتلینگ این بیمارستان منطقه‌ای شمال کشور با اعتبار 40 میلیارد ریالی و در مساحت 2 هزار متر مربع و در چهار بخش بستری انجام شد.

بیمارستان ولی‌عصر (عج) از سال 1354 در شهر قائمشهر به بهره‌برداری رسید و هم اکنون 260 تخت فعال دارد و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران با دارا بودن پنج بیمارستان ملکی، 14 مرکز درمانی سرپایی و دفتر اسناد پزشکی از لحاظ گستردگی و سطح ارائه خدمات در مجموعه درمان سازمان تامین اجتماعی کشور استان پنجم کشور به شمار می‌رود.

همچنین مراکز درمانی تابعه تامین اجتماعی مازندران، ارائه خدمات تشخیصی و درمانی از سطح مراقبت‌های سرپایی تا اقدامات فوریتی و فوق تخصصی قلب و عروق را انجام می‌دهد.

براساس اعلام مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران، از ابتدای امسال تا دی ماه 28 هزار و 200 مورد در این مراکز بستری و بیش از چهار میلیون مراجعه سرپایی بوده است.

گفتنی است همزمان با سفر 2 روزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مازندران پروژه ساخت و تجهیز ساختمان تصویربرداری و سی تی اسکن 16 اسلایس بیمارستان رازی چالوس در سه طبقه به مساحت یک‌هزار متر مربع و اعتبار 50 میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسید.

پروژه ارتقای هتلینگ بخش‌های بستری بیمارستان رازی چالوس نیز به مساحت یک‌هزار متر مربع در 2 بخش بستری با اعتبار 15 میلیارد ریالی نیز به بهره‌برداری رسید.

139611222463

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)