بدشانسی سپاهان در روز تلخ ذوب آهن

0
(0)


ایسنا/اصفهان نمایندگان والیبال بانوان اصفهان روز دوم پلی آف لیگ برتر را با نتایج رضایت بخشی پشت سر گذاشتند.

لیگ والیبال بانوان اواخر مهرماه با حضور دو مدعی والیبال ورزش بانوان در اصفهان آغاز شد و نماینده تازه کار نصف جهان از همان هفته اول شروع خوبی داشت.

والیبال بانوان سپاهان پس از قهرمانی در لیگ دسته اول اولین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه کرد و شاگردان فریبا صادقی در تمامی دیدارهای هفته اول تا 2 هفته مانده به پایان مرحله گروهی پیروز شدند. طلایی ها در 2 بازی اخیر با غلبه بر سایپا و ذوب آن راهی پلی آف شدند و در اولین گام پلی آف مهرسان را 3 بر 1 شکست دادند و راهی فینال شدند.

از طرفی ذوب آن که سابقه طولانی به عنوان نماینده باتجربه بانوان اصفهان دارد، در این فصل با میترا شعبانیان و ترکیبی از بازیکنان نسبتا جوان کار خود را آغاز کرد اما سبزپوشان دیار نقش جهان در نیمه اول عملکرد خوبی نداشت. فصل اما با نقل و انتقالات نیم فصل و جذب 2 ملی پوش موفق شدند به دور رقابت ها برگردند و با کسب رتبه چهارم به عنوان آخرین تیم جواز حضور در پلی آف را پیدا کنند.

گوندوها در این مرحله نتوانستند نمایش خوبی مقابل حریفان سایپا به نمایش بگذارند و با دو باخت خانگی و خارج از خانه، سایپا را راهی فینال کردند و از صعود به دو رده اول لیگ 1402 بازماندند.

از سوی دیگر در دومین رویارویی با مهراسان در سالن فدراسیون والیبال، بانوان سپاهان علیرغم عملکرد خوبشان نتوانستند کار خود را در فینال به پایان برسانند و با باخت 3 بر 2 نتیجه به دیدار سوم در ساعت 24 موکول شد. ساعت 12:00 شنبه 28 بهمن در سالن شهید میثمی برای سومین بار به مصاف حریف خود از تهران می رود تا نتیجه دومین دیدار فینالیست مشخص شود.

فریبا صادقی، سرمربی تیم سپاهان وی در خصوص دومین دیدار پلی آف در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از جذاب ترین و زیباترین دیدارها در سالن فدراسیون والیبال به نمایش درآمد و بسیار پرتلاش بودیم. قطعا برای بازی سوم تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی ادامه داد: چهار روز تا بازی سوم فرصت داریم، سعی می کنیم با ریکاوری و تمرکز روی تمرینات، صعود خود به فینال را در خانه قطعی کنیم.

مهدیه رحیمی بازیکن طلایی وی همچنین افزود: تمام تلاش خود را کردیم تا به فینال راه پیدا کنیم، در ست پنجم هر دو تیم بهترین عملکرد خود را ارائه کردند اما شانس با مهرسان بود و در نهایت پس از 3 بازی موفق به پیروزی مقابل ما شدند.

به گزارش ایسنا، طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، ساعت 12 روز سه شنبه 10 اسفندماه، دیدار رده بندی تیم های ذوب آن اصفهان و بازنده فولاد و مهرسان برگزار می شود. دیدار برگشت دو تیم از ساعت 12 روز جمعه 13 اسفند پیگیری می شود.

دیدار فینال سایپا و برنده بازی سوم مهرسان و فولاد ساعت 15:30 همان روز (سه شنبه 1 اسفند) و دور دوم فینالیست ها ساعت 15:30 روز جمعه 13 اسفند پیگیری می شود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)