بازیکنان پرسپولیس به خوبی فوتبالیست های دهه 60 نیستند!

0
(0)


پیشکسوت پرسپولیس گفت: متأسفانه بازیکنان این تیم یک سری جنجال ها را مطرح کردند و گفتند حسادت وجود دارد اما در حد فوتبالیست های دهه 60 نبود. ما تیم و هواداران را دوست داریم و برای عشق آنها بازی کردیم.

ضیا عربشاهی در گفت وگو با ایسنا، با ارزیابی عملکرد تیم پرسپولیس مقابل نصر در بازی برگشت، اظهار کرد: پرسپولیس در نیمه اول مقابل نصر خیلی خوب بازی کرد و سعی کرد 3 امتیاز را بگیرد، شروع خوبی داشت اما متأسفانه. در نیمه دوم برخی از بازیکنان در سطح خود عمل نکردند. مثلا ترابی بازیکنی بود که خیلی خوب نفوذ کرد اما در این دیدار عملکرد خوبی نداشت و سرعت بازی را کم کرد. حتی با توجه به 10 نفره بودن تیم النصر می توانستیم از این موقعیت به خوبی استفاده کنیم و گل های بیشتری به ثمر برسانیم اما چون تعدادی از بازیکنان تمام توان خود را نشان ندادند باعث شد فرصت ها را از دست بدهیم.

امتیاز برابر نصر بد نبود

وی افزود: بهتر است یحیی در این دیدار از عمری در پست هافبک دفاعی استفاده کند. او بازیکنی است که به خوبی در قلب دفاع حرکت می کند، بازیکن خوبی برای توپ و همچنین پاسور خوبی است. با تمام این تفاسیر یک امتیاز از این مسابقه گرفتیم که نتیجه بدی نبود.

ضیا عربشاهی درباره حضور رونالدو در این دیدار گفت: رونالدو 20 سال پیش خیلی متفاوت بود و الان فقط نامش باقی مانده و نمی تواند مثل قبل بازی کند.

وی در پاسخ به این سوال که تیم پرسپولیس چند شانس برای صعود از گروه خود دارد، تصریح کرد: شرایط صعود به مرحله بعد را داریم. اگر بازی خوبی مقابل الدحیل انجام دهیم و 3 امتیاز مورد نیاز خود را کسب کنیم. تیم شارجه در حال حاضر با ما مساوی است و به 3 امتیاز مقابل الدحیل نیاز داریم.

بازیکنان پرسپولیس در حد فوتبالیست های دهه 60 نیستند

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: پیشکسوتان پرسپولیس سال ها برای این تیم بازی کردند و اگر امثال ما به خاطر مافیای فوتبال تیمی ندارند به این معنی نیست که نمی خواهم نقاط ضعف و قوت خودمان را بگویم. سال ها برای پرسپولیس بازی کرد و قهرمان شد. خیلی آوردیم. اگر امروز نقد می کنیم برای این نیست که جای این افراد را بگیریم، بلکه می خواهیم پرسپولیس همیشه موفق باشد. متأسفانه یک سری شایعات از بازیکنان تیم به گوش رسید و گفتند حسادت وجود دارد، البته نه در حد فوتبالیست های دهه 60. ما تیم و هواداران را دوست داریم و برای عشق آنها بازی کردیم.

عربشاهی خاطرنشان کرد: روز سه شنبه نیز در ورزشگاه آزادی با الدیل دیدار داریم، امیدوارم بازیکنان با تمام توان و حمایت هواداران بتوانند 3 امتیاز را کسب کنند. اگر خوب بازی کنیم و مغرور نباشیم دور نیست. البته از آنجایی که شارجه با ما یک امتیاز است، باید تعداد گل های خود را افزایش دهیم تا برای رده بندی مشکلی نداشته باشیم.

درخواست عربشاهی از بیرانوند

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: از بیرانوند می خواهم که وقتی توپ به دستش می رسد کمی غرورش را کنار بگذارد و تصمیم درستی بگیرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم با گل های بیشتری مقابل الدیل 3 امتیاز بگیریم تا هواداران را خوشحال کنیم زیرا هواداران هستند که بازیکنان را تشویق و بالا می برند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)