بارش برف و باران در 8 استان کشور / پیش بینی ادامه بارش‌ها تا یکشنبه

0
(0)

بارش برف و باران در ۸ استان کشور / پیش بینی ادامه بارش‌ها تا یکشنبه

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف در برخی محورهای استان‌های مرکزی، لرستان و همدان ادامه دارد و با توجه به این بارش‌ها سطح معابر این استان‌ها لغزنده بوده و رانندگان باید تجهیزات زمستانی را همراه خود داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در محورهای ساری، آمل، کیاسر و بهشهر استان مازندران بارش باران گزارش شده است، گفت: علاوه بر این محورها، بارش باران در اکثر محورهای استان‌های مرکزی، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کردستان، همدان، لرستان و ایلام گزارش شده است.

وی در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای اصلی کشور نیز عنوان کرد: در حال حاضر ترافیک روان در همه محورهای مواصلاتی به جز در محور کرج تهران از پل فردیس تا کلاک حاکم است و ترافیک در این محدوده نیز به صورت نیمه سنگین گزارش شده است.

رحمانی درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی گفت: امروز یک طرفه شدن جاده چالوس در برنامه است ولی تصمیم برای اعمال آن با نظر همکاران ما در محل و با توجه به ترافیک خودروها انجام خواهد گرفت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تا روز یکشنبه احتمال لغزنده بودن محورها متصور است و این شرایط به خصوص در روز یکشنبه برای استان‌های شرقی پیش بینی شده است، پلیس آمادگی لازم را تا پایان روز یکشنبه خواهد داشت و از مسافران تقاضا می‌شود حداقل تا روز یکشنبه پیش از آغاز سفر خود از به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ اطمینان داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)