ایتالیا، هلند و ولز به دنبال صعود به یورو 2024 هستند

0
(0)


ایتالیا، مدافع عنوان قهرمانی، خود را برای مسابقات مقدماتی یورو 2024 مقابل اوکراین آماده می کند، در حالی که هلند و ولز نیز به دنبال قطعی شدن حضور خود در یورو 2024 هستند.

به گزارش ایسنا، دو مرحله پایانی رقابت های مقدماتی یورو 2024 هفته آینده برگزار می شود و در مجموع 12 کشور جواز حضور در یورو 2024 را کسب می کنند و قرعه کشی ماه آینده در هامبورگ انجام می شود و تیم های راه یافته حریفان خود را خواهند شناخت.

کدام تیم ها تاکنون صعود کرده اند؟

اسپانیا، فرانسه، انگلیس، بلژیک و پرتغال به همراه آلمان، ترکیه، اسکاتلند و اتریش راهی یورو 2024 شدند.

ایتالیا که در تورنمنت قبلی (یورو 2020) در ومبلی در ضربات پنالتی انگلیس را شکست داد و برای دومین بار عنوان قهرمانی را کسب کرد، هنوز نتوانسته است به مسابقات راه پیدا کند. از آنجایی که آتزوری ها نتوانستند به دو جام جهانی اخیر صعود کنند، این خطر وجود دارد که آتزوری در یورو 2024 حضور نداشته باشد. آتزوری ها در صورت عدم شکست در دیدار آتی مقابل اوکراین و پیروزی مقابل مقدونیه می توانند به عنوان تیم دوم صعود کنند. همچنین.

هدف اصلی اسپالتی راهیابی به مسابقات جهانی 2026 است که در آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار می شود. پس از شکست ایتالیا در جام های جهانی 2018 و 2022، آنها انگیزه زیادی برای حضور در دور بعدی بازی ها دارند، اما یورو 2024 نیز برای مدافع عنوان قهرمانی بسیار مهم است.

اسپالتی پس از اینکه ناپولی را به سومین اسکودتوی تاریخ خود رساند، تنها چند هفته بیکار بود و سرانجام تصمیم گرفت به فوتبال بازگردد و این بار سرمربی ایتالیا شود. مذاکرات پیچیده شده است زیرا قرارداد او با ناپولی که تا ژوئن 2024 اعتبار دارد، شامل بندی است که او را ملزم می کند در صورت تصدی پست جدید، 3 میلیون یورو غرامت بپردازد و به نظر می رسد روسای اتحادیه فوتبال ایتالیا توانسته اند رئیس و مالک Aurelio De را راضی کنند. لاورنتیس ناپولی را جذب می کند.

در مارس 2022، تیم لاجوردی ایتالیا در دیدار مقدماتی جام جهانی در پالرمو با گل دیرهنگام الکساندر ترایکوفسکی با نتیجه 1–0 مقابل مقدونیه شمالی شکست خورد و اجازه راهیابی به فینال جام جهانی 2022 قطر را نداشت و باید شوک دیگری را برای ایتالیا دید. راهی برای صعود اسپالتی به یورو 2024 وجود دارد.

هلند نیز به دنبال پیوستن به یورو است. پیروزی در خانه مقابل ایرلند جنوبی در آمستردام در روز شنبه به جز رسیدن به یورو برای تیم رونالد کومان، در حالی که لاله‌های نارنجی روز سه‌شنبه به مصاف جبل الطارق می‌روند، به پایان می‌رسد.

ولز دوباره متولد شد

تیم با استعداد ولز راب پیج پس از شکست مقابل ارمنستان و ترکیه شرایط سختی را تجربه کرد، اما پیروزی 2-1 مقابل کرواسی ماه گذشته در کاردیف با دو گل هری ویلسون، سرنوشت صعود را در دستان ولز قرار داد. ولز سپس به مصاف ارمنستان و سپس ترکیه خواهد رفت.

بازی افتتاحیه یورو 2024 روز جمعه 25 ژوئن 1403 در آلیانز آرنا برگزار خواهد شد. درست یک ماه پس از بازی افتتاحیه، بازی فینال در ورزشگاه المپیک برلین برگزار می شود. یورو 2024 در شهرهای دورتموند، برلین، دوسلدورف، فرانکفورت، گلزنکرخن، هامبورگ، کلن، لایپزیک، مونیخ و اشتوتگارت برگزار می شود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)