افشای 2 سند ورزشی در شورای عالی ورزش با هدف آموزش و پرورش

0
(0)


این یک عکس آرشیو است.

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد تا دو ماه آینده دو سند ورزشی «معتبر» با هدف آموزش به شورای عالی ورزش ارائه می شود.

به گزارش ایسنا، کیومارت هاشمی در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور که با حضور رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی گفت: دو مهم و مهم را آشکار خواهیم کرد. اسناد معتبری که حداکثر تا دو ماه آینده ارائه می شود، شورای عالی ورزش کشور با حضور رئیس جمهور و وزرای این شورای عالی از جمله وزیر ورزش افتتاح می شود.

وی تاکید کرد: محور اصلی این دو سند آموزش است و امیدواریم بتوانیم بر اساس این دو سند گام های قابل توجهی برداریم.

وزیر ورزش و جوانان در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه 16.5 میلیون دانش آموز یعنی 16.5 میلیون استعداد، تصریح کرد: هدف ما از حضور در این رویداد این است که بگوییم برای توسعه ورزش و استعدادهای نهفته ورزشی کشور، شکوفایی و برای حرفه ای شدن و تامین سلامت جامعه راهی جز مدرسه و تحصیل نداریم.

هاشمی یادآور شد: زمانی که برنامه های خود را به دولت، رئیس جمهور و مجلس ارائه کردیم، محور اصلی برنامه های ما آموزش و پرورش و فعالیت های ورزشی دانش آموزی بود. خدمت همه دانش آموزان و خانواده هایشان هستم و صمیمانه معتقدم افزایش همکاری های مشترک ما با وزارت آموزش و پرورش در همه ابعاد ورزشی اعم از قهرمانی، حرفه ای، عمومی و حتی اخلاقی و معنوی موثر است. از این پس حضور ما چه از نظر فیزیکی و چه از نظر برنامه ای تماماً برای آموزش خواهد بود.

وی با بیان اینکه در گذشته جو تیم ملی و قهرمانان ما از تمرینات و مدرسه شروع می شد، تاکید کرد: با فعالیت هایی که با تمرینات انجام خواهیم داد، سعی می کنیم محور اصلی برنامه مسابقات را از سطح زمین تغییر دهیم. شکل فعلی که چند سطحی است. کشور برای ارائه آموزش برگزار می شود. فدراسیون ورزش مدارس می تواند از 54 فدراسیون ما در کشور حمایت کند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)