افتتاح پروژه گازرسانی به امامزاده سراوین قطری روستای ابر/ کلنگ زنی ناحیه صنعتی کلاته خیج

0
(0)


علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ۴ اردیبهشت ماه در این آیین اظهار کرد: پس از سفر جمعی از نمایندگان مجلس به شهرستان شاهرود و پیگیری های صورت گرفته، ۵ میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به قطری تصویب شد.

وی با تقدیر از تلاش های مسوولان ذی ربط ادامه داد: خوشبختانه امروز شاهد بهره برداری از پروژه گازرسانی به آستان مقدس امامزاده سراوین قطری روستای ابر شاهرود هستیم.

این نماینده مردم با بیان اینکه با دعای خیر مردم و تلاش و صداقت مسئولین اقدامات خوبی در منطقه در حال انجام‌ است تصریح کرد: امروز یکی از مطالبات مردم روستای ابر و کسانی که به این امامزاده ارادت قلبی دارند، محقق شد.

خانی با اشاره به طرح مطالبات مردم روستای ابر در جریان بازدید استاندار سمنان گفت: پیگیری مطالبات مردم روستای ابر که توسط دهیار بیان شد پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی افزود: همه ما به عنوان خادمین مردم از به سرانجام رسیدن اقدامات و پروژه ها در راستای خدمت به مردم و رضایتمندی آنها، بسیار خرسندیم.

به گزارش ایسنا همچنین آئین آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی شهر کلاته خیج با حضور جمعی از مسوولان استان سمنان در کلاته خیج شاهرود برگزار شد.

نتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)