ادامه روند تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان

0
(0)



شبنم کوچک‌پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان در حوزه معاونت معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به دنبال تغییر کاربری اراضی و الحاق اراضی به محدوده شهرها هستیم.

وی با بیان این مطلب که در این راستا تاکنون ۱۲۸۸ هکتار زمین به محدوده ۱۲ شهر خوزستان الحاق شده است، گفت: هم چنین الحاق بیش از ۹۵۰ هکتار زمین دیگر به محدوده شهرهای استان در دستور کار قرار دارد و پس از برگزاری جلسات کارشناسی این مهم انجام می‌شود.

کوچک پور عنوان کرد: هم چنین ۴۰۰ هکتار زمین در کمیسیون ماده ۵ استان در راستای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن تغییر کاربری داده شده است.

وی با بیان این که برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهیم کرد تا مشکلی برای تامین اراضی مورد نیاز اجرای طرح وجود نداشته باشد، افزود: همه موارد فنی در تغییر کاربری‌ها و هم چنین الحاقات انجام‌شده، لحاظ شده است تا شاهد ساخت مسکن‌هایی در خور شأن مردم باشیم.

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: اقدامات ویژه‌ای برای تسهیل و شتاب ‌بخشی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان در حال انجام است که امیدواریم ثمرات آن را مردم در آینده‌ای نزدیک مشاهده کنند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)