آیا معمای حمله زمستانی میلان حل خواهد شد؟

0
(0)


میلان به شدت مراقب جاناتان دیوید، مهاجم لیل است.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، داوید 23 ساله در این فصل در 12 بازی لیگ دو گل برای لیل به ثمر رسانده است. این عملکرد باعث شد که مبلغ انتقال او از 60 میلیون یورو به 40 میلیون یورو کاهش یابد، در حالی که این ملی پوش کانادایی تا ژوئن 2025 قرارداد دارد.

روسای آث میلان ایتالیا مشتاق جذب یک مهاجم گلزن هستند و به همین دلیل به جاناتان دیوید از لیل روی آورده اند و قصد دارند او را به خدمت بگیرند.

روسونری به دنبال رسیدن به توافق با لیل در پنجره نقل و انتقالات ژانویه برای پیوستن دیوید به آنها در تابستان هستند.

روسونری، مارکو اسپورتیلو و لوکا رومرو (هر دو بازیکن آزاد)، روبن لوفتوشیک (16 میلیون یورو) و کریستین پولیشیچ (20 میلیون یورو) از چلسی، تیجانی ریندرز از آلکمار (19 میلیون یورو) و نوآ اوکافور از سالزبورگ (14 میلیون یورو)) فصل جدید.

الکس خیمنز نیز به صورت قرضی از رئال مادرید با گزینه خرید در آینده به این تیم پیوست و سامو چوکوئزه، مهاجم نیجریه ای، با مبلغی حدود 30 میلیون یورو قرارداد امضا کرد.

بازنشستگی زلاتان و بالا رفتن سن اولیویه ژیرو باعث شده تا سران روسونری به دنبال جذب یک مهاجم باشند. به نقل از روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، اگر مدیران روسونری موفق به خرید داوید نشدند، حاضرند مبلغی در حدود 15 میلیون یورو برای جذب مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو بپردازند. طارمی در این بازی 31 گل و 14 پاس گل به ثمر رسانده است. تمام رقابت ها برای پورتو در فصل گذشته رکوردی که شامل 22 گل در لیگ و 5 گل در هفت بازی لیگ قهرمانان اروپا بود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)