گواردیولا: روحیه وست‌بروم برای منچسترسیتی دردسرساز است

0
(0)

گواردیولا: روحیه وست‌بروم برای منچسترسیتی دردسرساز است

سرمربی منچسترسیتی با اعلام اینکه تیمش در روز پایانی نقل و انتقالات ژانویه خریدی نخواهد داشت، ادعا کرد روحیه بالای رقیب آتی تیمش، بزرگترین دردسر شاگردان او خواهد بود.

پپ گواردیولا

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی آبی‌ها مقابل وست‌برومویچ در لیگ برتر انگلیس با اعلام اینکه تیمش در روز پایانی فصل نقل و انتقالات خریدی نخواهد داشت، روحیه بالای رقیب آتی صدرنشین را معضلی برای بازیکنان خود دانست. او اظهاراتش را این‌گونه شروع کرد: من انتقادات را درک می‌کنم اما فراموش نکنید 300 میلیون پوند را برای 6 بازیکن هزینه کردیم. برخی تیم‌ها همین هزینه را برای 2 بازیکن انجام داده‌اند. منچسترسیتی بازیکنان پا به سن گذاشته زیادی داشت و برخی از آنها حتی قراردادشان هم تمام شده بود.

سرمربی منچسترسیتی ادامه داد: برای رقابت کردن، نیاز به هزینه داشتیم. یک باشگاه می تواند تصمیم بگیرد این هزینه را روی 2 بازیکن انجام دهد اما ما به شکل دیگری کار خودمان را انجام دادیم. به احتمال زیاد منچسترسیتی دیگر در ژانویه بازیکن جدیدی به خدمت نمی‌گیرد. فکر می‌کنم مانگالا در نهایت بماند و توسین شاید به شکل قرضی راهی تیم دیگری شود.

پپ درباره وست‌بروم، رقیب پیش روی تیمش افزود: آنها پس از حذف کردن لیورپول در آنفیلد روحیه بالایی دارند و همین عامل و شوق فراوان‌شان برای ماندن در لیگ برتر، بزرگترین دردسر ماست. وظیفه خودمان را می‌دانیم. باید ببریم و به رقبا اجازه ندهیم به کم کردن فاصله با ما فکر کنند. در مجموع رقابت دشواری پیش‌ روی ماست.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)