نگران بودجه آموزش و پرورش هستیم

0
(0)

نگران بودجه آموزش و پرورش هستیمخبرگزاری فارس: نگران بودجه آموزش و پرورش هستیم

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه نامه وزیر آموزش و پرورش به رئیس مجلس در خصوص پاداش پایان خدمت فرهنگیان بجا بود، گفت: نگران بودجه آموزش و پرورش هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص نامه وزیر آموزش و پرورش به رئیس مجلس و بیان نارضایتی از منتفی شدن پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان از صندوق توسعه ملی، اظهار داشت: اعتراض وزیر آموزش و پرورش را بجا می‌دانم، اگر مجلس با این پیشنهاد موافقت می‌کرد آنگاه می‌توانست برای کسب موافقت و اذن از رهبر معظم انقلاب برای برداشت از صندوق توسعه ملی اقدام کند.

وی افزود: ما باید به امر آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای داشته باشیم؛ دنیا با سرعت به سمت پیشرفت حرکت می‌کند و بی‌توجهی به بودجه آموزش و پرورش زمینه عقب‌ماندگی علمی و تربیتی را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمی اضافه کرد: نگران بودجه آموزش و پرورش هستیم.

به گزارش فارس، علی اصغر یوسف‌نژاد با اشاره به نامه وزیر آموزش و پروش به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه آقای بطحایی در این نامه با اشاره به بند (و) تبصره (4) لایحه بودجه سال 97 کل کشور، ارائه جدولی از سوی دولت برای برداشت از صندوق توسعه ملی برای کارهای عمرانی و غیرعمرانی و جاری را یادآور شده است اما این جدول در جلسات کمیسیون تلفیق مطرح نشد چرا که اذن مقام معظّم رهبری ضمیمه آن نبود.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)