تعطیلی موردی مدارس تهران در برخی مناطق/ کوتاهی مسئولان شهری در آماده‌سازی مسیر‌های برخی مدارس

0
(0)

تعطیلی موردی مدارس تهران در برخی مناطق/ کوتاهی مسئولان شهری در آماده‌سازی مسیر‌های برخی مدارسخبرگزاری فارس: تعطیلی موردی مدارس تهران در برخی مناطق/ کوتاهی مسئولان شهری در آماده‌سازی مسیر‌های برخی مدارس

رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش تهران گفت: دیروز برخی مدیران مناطق آموزش و پرورش تهران اعلام کردند که بعضی مدارس در روز سه‌شنبه، امکان آماده‌سازی و بازگشایی ندارند و به همین دلیل مجوز موردی برای تعطیلی صادر شد.

علیرضا راهپیما رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار داشت: روز گذشته ضمن ابلاغ دایر بودن مدارس شهر تهران در روز سه‌شنبه، ابلاغیه‌ای در خصوص آماده‌سازی مدارس برای حضور دانش‌آموزان فرستادیم و مدارس موظف شدند تا شرایط حضور دانش‌آموزان را به هر طریق فراهم کنند.

وی افزود: دیروز برخی مدیران مناطق آموزش و پرورش تهران اعلام کردند که بعضی مدارس روز سه‌شنبه، امکان آماده‌سازی و بازگشایی ندارند و به همین دلیل مجوز موردی برای تعطیلی صادر شد اما همین مدارس هم باید فردا آماده باشند.

راهپیما اضافه کرد: تعداد مدارس تعطیل شده امروز، طبق اطلاعات واصله در هر منطقه تهران بین 1 تا 3 مدرسه است اما تأکید کرده‌ایم مدارس برای فردا تمام امکانات را برای مساعد شدن شرایط حضور دانش‌‌آموزان به کار بگیرند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش تهران خاطر نشان کرد: انتظار ما از مسئولان شهری این بود که مسیر تردد دانش‌آموزان به مدارس آماده باشد اما در برخی موارد این انتظار برآورده نشد.

وی تصریح کرد: امروز بازرسان آموزش و پرورش به مدارس اعزام شده‌اند تا آمادگی مدارس برای حضور دانش‌‌آموزان را بررسی کنند؛ مردم هرگونه سانحه‌ای که برای دانش‌آموزان به دلیل عدم آمادگی مدرسه اتفاق افتاد، به ما گزارش کنند.

انتهای پیام

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)