جشنواره "خیرین مدرسه‌ساز تهران" ۲۴ اردیبهشت سال آینده برگزار می شود

0
(0)

جشنواره "خیرین مدرسه‌ساز تهران" ۲۴ اردیبهشت سال آینده برگزار می شودخبرگزاری فارس: جشنواره

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران گفت: بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز تهران، ۲۴ اردیبهشت سال ۹۷ برگزار می‌شود.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، داریوش ورناصری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران در نخستین جلسه ستاد مرکزی برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران گفت: این جشنواره در استان‌ها از اردیبهشت ماه سال آینده آغاز می‌شود و تا خردادماه ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: نوسازی مدارس استان تهران، جشنواره خیرین را بر اساس سیاست گذاری سازمان متبوع تدارک دیده و جلسات متعددی در این خصوص برگزار شده است.
ورناصری با اشاره به مکان و زمان برگزاری جشنواره خیرین خاطرنشان کرد: برنامه داریم تا در 24 اردیبهشت ماه سال آینده جشنواره خیرین مدرسه ساز را در یکی از سالن‌های شهر تهران برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: جشنواره بیستم خیرین را در جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن به انجام خواهیم رساند و قبل از برگزاری استانی، جشنواره‌های شهرستانی و منطقه‌ای مطابق اعلام قبلی برگزار خواهند شد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران گفت: جشنواره بیستم خیرین مدرسه ساز با حمایت و مشارکت چهار نهاد از جمله نوسازی مدارس تهران، ادارات کل آموزش و پرورش تهران و شهرستان‌های استان تهران و مجامع خیرین مدرسه ساز برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیت توجه خیرین مدرسه ساز به استان تهران، تصریح کرد: اکنون استان تهران حدود 2 میلیون و 100 هزار دانش‌آموز دارد که این جمعیت دانش‌آموزی به اندازه جمعیت کلی چندین استان کشور است، لذا توجه به تهران از اهمیت خاصی برخوردار است.
انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)