150 هیأت مذهبی جهت کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه اعلام آمادگی کردند

0
(0)

150 هیأت مذهبی جهت کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه اعلام آمادگی کردندخبرگزاری فارس: 150 هیأت مذهبی جهت کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه اعلام آمادگی کردند

پویش هر هیأت یک روستا برای کمک به زلزله‌‌‌زدگان کرمانشاه در حال برگزاری است.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، زلزله کرمانشاه در پاییز 96 دل‌ها را لرزاند ولی قدم‌ها را برای کمک محکم‌تر کرد. رهبر انقلاب تمام توان کشور را برای این کمک‌رسانی درخواست کردند.

تاکنون 15 هیات این ندای انسانی و دینی را به گوش جان شنیده‌اند و لبیک گفته‌اند و پای در صحنه گذاشته‌اند و در مناطق زلزله زده مستقر و مسئولیت خدمت رسانی به بیش از 15 روستا و بخش هایی از شهر سرپل ذهاب را برعهده گرفته‌اند.

بیش از 150 هیأت دیگر نیز جهت حضور و خدمت رسانی به هموطنان زلزله زده، اعلام آمادگی کرده‌اند که بستر های حضور این عزیزان در حال آماده سازی است.

همچنین برای معرفی، توجیه و زمینه سازی حضور سایر هیأت های مذهبی همایش تخصصی هیأت‌های فعال در عرصه خدمت رسانی، در تاریخ نوزده و بیست بهمن ماه 1396 با حضور حدود 500 مسئول هیأت در شهر قصرشیرین برگزار خواهد شد.

به امید روزی که دغدغه اجتماعی در تک تک هیات مذهبی تبدیل به اولین فعالیت آنها شود تا با جذب قلوب عموم مسلمین بتوانند جامعه را هر چه بیشتر به سمت جامعه آرمانی دینی بکشانند.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)