۲۳ رشته ورزشی زیر تیغ پروتکل‌های کرونا

0
(0)


راهنمای گام دوم مبارزه با کووید ۱۹ فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در تمرینات، مسابقات تیم ملی و لیگ برتر ۲۳ رشته‌ ورزشی به همراه پروتکل سلامت مراکز و باشگاه‌های ورزشی تدوین و ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، راهنمای گام دوم مبارزه با کووید ۱۹ فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در تمرینات، مسابقات تیم ملی و لیگ برتر رشته های ورزشی مختلف نظیر بسکتبال، وزنه‌برداری، ورزش‌های راکتی شامل تنیس، تنیس روی‌میز، اسکواش، بدمینتون، ورزش‌های رزمی شامل ورزش های رزمی، تکواندو، کونگ فو، ووشو، جودو، هنرهای رزمی و کاراته، اسکی، شنا، فوتبال، دوومیدانی، فوتسال، کشتی آزاد و فرنگی، هندبال، والیبال ساحلی، والیبال سالنی و نیز پروتکل سلامت مراکز و باشگاه‌های ورزشی با همکاری ستاد مقابله با کرونا در ورزش و فدراسیون پزشکی ورزشی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدوین و ابلاغ شد.

پروتکل‌های سلامت رشته‌های ورزشی مختلف به همراه پروتکل سلامت مراکز و باشگاه‌های ورزشی در ادامه آمده است:

برای مشاهده راهنمای گام دوم مبارزه با کووید ۱۹ فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در تمرینات، مسابقات تیم ملی و لیگ برتر بسکتبال اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده راهنمای گام دوم مبارزه با کووید ۱۹ فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در تمرینات، مسابقات تیم ملی و لیگ برتر وزنه برداری اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده راهنمای گام دوم مبارزه با کووید ۱۹ فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در تمرینات، مسابقات تیم ملی و لیگ برتر ورزش های رزمی(ورزش های رزمی، تکواندو، کونگ فو، ووشو، جودو، هنرهای رزمی، کاراته) اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده راهنمای گام دوم مبارزه با کووید ۱۹ فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در تمرینات، مسابقات تیم ملی و لیگ برتر ورزش های راکتی(تنیس، تنیس روی میز، اسکواش، بدمینتون) اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده راهنمای گام دوم مبارزه با کووید ۱۹ فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در تمرینات، مسابقات تیم ملی و لیگ برتر اسکی اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده راهنمای گام دوم مبارزه با کووید ۱۹ فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار استخرهای شنا اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده راهنمای گام دوم مبارزه با کووید ۱۹ فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در مراکز و باشگاه های ورزشی اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده راهنمای گام دوم مبارزه با کووید ۱۹ فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در تمرینات، مسابقات تیم ملی و لیگ برتر دو ومیدانی اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده راهنمای گام دوم مبارزه با کووید ۱۹ فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در مسابقات تیم ملی فوتسال اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده راهنمای گام دوم مبارزه با کووید ۱۹ فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در تمرینات، مسابقات تیم ملی و لیگ برتر کشتی (آزاد و فرنگی) اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده راهنمای گام دوم مبارزه با کووید ۱۹ فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در تمرینات، مسابقات تیم ملی و لیگ هندبال اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده راهنمای گام دوم مبارزه با کووید ۱۹ فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در تمرینات، مسابقات تیم ملی و لیگ والیبال ساحلی اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده راهنمای گام دوم مبارزه با کووید ۱۹ فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در درتمرینات، مسابقات تیم ملی و لیگ والیبال سالنی اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده راهنمای گام دوم مبارزه با کووید ۱۹ فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط لیگ فوتبال اینجا کلیک کنید.

در مورد رشته فوتبال باید در نظر داشت که بر اساس توافق دو طرفه بین فدراسیون پزشکی ورزشی و فدراسیون فوتبال، اجرای پروتکل سلامت لیگ‌های فوتبال ایران در فصل بیستم لیگ برتر فوتبال، همانند فصل پیش از آن، بنابر درخواست ارائه شده بر عهده فدراسیون فوتبال گذاشته شد. با این وجود تنها نسخه اولیه راهنمای گام دوم مبارزه با کووید ۱۹ فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط لیگ فوتبال که از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی مدنظر قرار گرفت، در دسترس است و از دستورالعمل به روز شده و جدید مقابله با کرونا در فوتبال خبری نبوده و مشخص نیست که مفاد تغییر یافته این دستورالعمل چیست و صرفا به صورت جسته و گریخته از سوی برخی مسئولان در مورد تصمیمات جدید این ستاد اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)