کاسم پور: اگر ژاپن حریف ما بود چه باید بکنیم؟

0
(0)


ملی پوش اسبق تیم ملی ایران در پاسخ به عملکرد ایران مقابل ازبکستان گفت: ازبکستان تیم برتر آسیا نبود و اگر بخواهیم مقابل ژاپن که 4 گل به آلمان زد، اینطور بازی کنیم، باید چه کار کنیم؟ ”

ابراهیم قاسم پور بازیکن سابق تیم ملی در گفت وگو با ایسنا، درباره تساوی تیم ملی مقابل ازبکستان در مقدماتی جام جهانی 2026، اظهار کرد: تیم ملی بازی خوبی ارائه نکرد. تیمی که با دو گل برتری دارد نباید به این ترتیب دو گل دریافت کند و بازی مساوی خواهد بود. بازیکنان ما سن زیادی دارند و این قطعا در آینده مشکل ساز خواهد شد.

ما خوش شانس بودیم که نباختیم

وی ادامه داد: مقابل ازبکستان دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه اول نسبتا خوب بودیم و دو گل زدیم اما در نیمه دوم خوب نبودیم. چرا باید تیمی که تجربه بالایی دارد در پشت زمین بازی کند و دفاع کند و به دنبال ضد حمله باشد. باید بگویم خیلی خوش شانس بودیم که گل سوم را دریافت نکردیم تا باخت.

ملی پوش سابق درباره تغییرات در تیم ملی گفت: فوتبال پر از اتفاقات است. ما در تیم ملی نیستیم که وضعیت روحی و روانی بازیکنان را بدانیم اما در فوتبال وقتی با دو گل جلو می افتی باید تغییراتی ایجاد کنی تا عملکرد تیم بهتر شود اما متاسفانه در تیم ملی چیز مثبتی ندیدیم. در نیمه دوم خوب نیست فوتبال ایران در بازی باخت مقابل ازبکستان با تساوی به پایان برسد.

اگر ژاپن حریف ما بود

کاسم پور افزود: باید بازی را کنترل می کردیم اما نه در یک سوم خط دفاعی، تیم ازبکستان پرس خوبی داشت و با بازی به موقع توانست دو گل خورده را جبران کند و این نشان می دهد که ضعف داریم. خط دفاعی که باید برای مسابقات بعدی تنظیم شود. این اولین چک جدی تیم ملی بود. ازبکستان تیم اول آسیا نبود، اما اگر بخواهیم مقابل ژاپن که 4 گل به آلمان زد، اینطور بازی کنیم، چه؟ اینگونه بازی کردن کار ما را سخت تر می کند. به طور کلی در جام جهانی مشکلی نخواهیم داشت چون 8 تیم از آسیا صعود می کنند اما در جام ملت ها شرایط به این شکل نخواهد بود و با یک اشتباه تنبیه می شوید و از مسابقات خارج می شوید. باید تمرکز بیشتری روی زمین داشته باشیم و کمتر اشتباه کنیم.

وی درباره برخورد انضباطی نوراللهی از سوی ستاد مرکزی تیم ملی گفت: نمی خواهم عملکرد کسی را زیر سوال ببرم. نوراللهی یک بازیکن معمولی است و یک بازیکن بزرگتر نباید همیشه فکر کند که در تیم ملی خواهد بود. هر بازیکنی که برخلاف میل سرمربی باشد نباید در تیم ملی جایی داشته باشد.

ملی پوش سابق در پایان گفت: باید بازیکنان جوان به تیم ملی تزریق شوند زیرا در غیر این صورت تا 2-3 سال آینده که این نسل می روند، بازیکن جوانی برای اضافه شدن نخواهیم داشت. کادر فنی تیم ملی باید بازیکنان زیادی را کنار بگذارد و تا جام جهانی و در کوتاه مدت اگر بازیکن جوانی باشد از آنها برای کسب تجربه استفاده کند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)