پیروزی‌های مستمر در سوریه برای آمریکا و صهیونیست گران تمام شد/ صهیونیست‌ها می‌خواهند با تجاوز نظامی پیروزی‌ها را به حاشیه ببرند

0
(0)

پیروزی‌های مستمر در سوریه برای آمریکا و صهیونیست گران تمام شد/ صهیونیست‌ها می‌خواهند با تجاوز نظامی پیروزی‌ها را به حاشیه ببرندخبرگزاری فارس: پیروزی‌های مستمر در سوریه برای آمریکا و صهیونیست گران تمام شد/ صهیونیست‌ها می‌خواهند با تجاوز نظامی پیروزی‌ها را به حاشیه ببرند

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: دولت سوریه پس از اینکه در مقابل تروریست‌ها روز به روز موفقیتی را به دست آورد و پیروزی‌هایی کسب کرد، این برای آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی گران تمام شد.

احمد امیرآبادی‌فراهانی نماینده مردم قم و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به حملات اسرائیل به سوریه، اظهار داشت: دولت سوریه پس از اینکه در مقابل تروریست‌ها روز به روز موفقیتی را به دست آورد و پیروزی‌هایی کسب کرد، این برای آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی گران تمام شد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی رژیمی است که هیچ کدام از معاهدات بین المللی را قبول ندارد و همیشه هم این معاهدات را می‌شکند و زیر پا می‌گذارد. معمولا هم یک رژیم تجاوزگری است که از هر فرصتی که بتواند به کشوری ضربه بزند استفاده می‌کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس ادامه داد: این روزها هم می‌بینیم پس از پیروزی جبهه مقاومت در منطقه این برای صهیونیست‌ها بسیار گران تمام شده و به نوعی می‌خواهند هم پیروزی‌ها را به حاشیه ببرند و هم فضای جدیدی در منطقه به نفع خودش ایجاد کنند که افکار عمومی دنیا را به سمت و سوی خود جلب کند.

وی برهمین اساس اضافه کرد: در حالیکه با این کارها راه به جایی نمی‌برد چرا که آنچه که مشخص شد این است که اهدافی که آمریکایی‌ها و صهیونیست در منطقه به دنبال آن بودند -که با به وجود آوردن داعش و تروریست‌ها به آن اهداف برسند- با هماهنگی ملت‌های منطقه و جبهه مقاومت با شکست مواجه شد.

امیرآبادی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد که آنها همواره به دنبال این هستند که شکست‌های خود را جبران کنند که در این زمینه هم راه به جایی نخواهند برد و این هم راه جبران نیست؛ چرا که امروز هم دیدیم که ارتش سوریه در مقابل تجاوز صهیونیست‌ها ایستاد و هواپیمای آنها را ساقط کرد و این نشان می‌دهد که هم ملت‌ها و دولت‌های منطقه (به ویژه دولت‌هایی که پشتیبان آنها دولت‌هایشان است) مانند ایران،‌ عراق و سوریه در مقابل صهیونیست کوتاه نمی‌آیند و از تمامیت ارضی خود دفاع می‌کنند.

وی بر همین اساس اضافه کرد: تحلیل بنده این است که این یک بازی جدیدی است که صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در منطقه به وجود می‌ـآوردند، که به نوعی این پیروزی جبهه مقاومت را کمرنگ نشان دهند و افکار عمومی را منحرف کنند تا به سمت و سوی این پیروزی‌ها نرود. چون مردم سوریه در حال این هستند که وارد فضای جدیدی برای ساخت و بازسازی کشورشان شوند و رژیم صهیونیستی هم می‌خواهد فضایی که برای مردم و ملت سوریه به وجود می‌آید را تغییر دهد.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)