پیام مسئولان به مردم در سالگرد انقلاب اسلامی

0
(0)

پیام مسئولان به مردم در سالگرد انقلاب اسلامی

در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن رخ داد؛

پیام مسئولان به مردم در سالگرد انقلاب اسلامی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، ۲۲ بهمن۱۳۹۶ مصادف با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است. بسیاری از مسئولان با حضور در راهپیمایی بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی، پیام‌های خود را به مردم رساندند.

شهردار تهران، محمدعلی نجفی، با شرکت در راهپیمایی ضمن تبریک این روز گفت: «ابتدا تبریک می گویم به همه ملت بزرگ ایران بابت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و ابراز افتخار و غرور می کنم در ارتباط با عملکرد ۳۹ ساله این ملت بزرگ که در مقابل همه توطئه ها و فشار ها ایستادگی کردند و راه انقلاب را پیمودند.

امیدوار هستم که امسال که چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است سال دستیابی به موفقیت‌های بزرگ برای ملت ما باشد و مجموعه ای از چالش‌ها و مشکلات را در سال چهلم انقلاب اسلامی بتوانیم پشت سر بگذرانیم.»

رئیس شورای شهر تهران، محسن هاشمی، ضمن تبریک سی و نهمین سال پیروزی انقلاب به مردم فهمیم ایران چنین گفت:« 22 بهمن نماد سال ها تلاش و مبارزه ملت برای رسیدن به استقلال و آزادی است.نباید فرض کنیم که تنها در سال های آخر انقلاب زحمت کشیده شد بلکه، بعد از جنبش مشروطه ملت ایران تلاش زیادی کردند تا توانستند نظام جمهوری انقلاب اسلامی را برای مردم ایران به ارمغان بیاورند؛ لذا می شود گفت که ۲۲ بهمن روز پرافتخار ملت ایران است که باید جشن گرفته شود.»

سردار رحیمی نیز با حضور در این مراسم گفت:«اعتقاد به حضور مردم داشتیم ولی نه چنین جمعیتی، حضور مردم بی نظیر بود . مردم برای تثبیت نظام به صحنه آمدند.حضور مردم دل ما را گرم می‌کند و ما مسئولان خود را مدیون مردم می‌دانیم.

درود بر مردمی که شرافت مندانه از هر نسلی به به صحنه آمدند. به خصوص نسل چهارم که حضورشان را در راهپیمایی پررنگ می بینیم.راهپیمایی 22 بهمن با اقتدار و حضور همه جانبه مردم در امنیت کامل برگزار شد

من نمی‌توانم به سخنان ترامپ واکنش نشان دهم اما مردم با این حضور عظیم واکنش نشان دادند و این حضور پاسخ دندان شکنی به ترامپ و دشمنان است.

مردم با فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلیس پاسخ دشمنان را دادند.»

سردار علیپور، رئیس یگان حفاظت شهرداری نیز همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:«با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و بیعت با بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری پیرو فرامین ایشان در جهت اهداف جمهوری اسلامی انشالله همه در این راهپیمایی شرکت می کنند.»

رییس جمهوری، حسن روحانی، ضمن تهنیت به آحاد ملت ایران گفت:« نکه در همین روزها شاهد بودیم در یک روز و در یک استان پروژه هایی توسط دولت و بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان افتتاح شد به معنای آن است که ملت ایران بیش از گذشته برای آبادانی و عظمت کشور امید دارد.خشکسالی امسال از متوسط 50 سال پیش به مراتب کمتر است و باید خودمان را برای شرایط خشکسالی آماده کنیم.همان‌طور که در علم و فرهنگ و بهداشت و درمان در بهترین شرایط منطقه خود هستیم به طوریکه هزینه‌های درمانی برای مردم از 36 درصد به شش درصد کاهش یافته است.ر فضای مجازی و زیربناهای اینترنت جزو پیشرفته‌ترین کشورهای منطقه هستیم و در سال گذشته 200 هزار شغل در سایه اینترنت و پهنای باند و موبایل‌های نسل سه و چهار ایجاد کردیم و در سال آینده نیز این مسیر پیشرفت را ادامه خواهیم داد.دو هزار شرکت دانش بنیان نیز توانستند به جایگاه تولید برسند و این روند در سال آینده نیز طی می‌شود.در بسیاری از زمینه‌ها در 39 سال گذشته پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشتیم و در 39 سال گذشته توانستیم در استقلال و طرد قدرتهای بیگانه موفق باشیم.»

استاندار تهران نیز چون دیگر مسولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور بهم رساند و خطاب به ملت ایران گفت:«مردم در روز 22 بهمن با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند. همه تلاش ما در طی این سال‌ها محقق شدن این شعارها بوده است.کشور بعد از گذشت چهل سال در مسائل سیاسی به استقلال کامل دست پیدا کرده‌ است. امروزه جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهایی است که به خود متکی است و وابستگی به شرق و غرب ندارد.توده مردم در 12 فروردین سال 58 با 98.8 رای جمهوری اسلامی را انتخاب کردند. استقلال سیاسی به صورت کامل در کشور محقق شده است. همه دنیا قبول دارند که جمهوری اسلامی ایران کشوری است مستقل، که زیر بار هیچ قدرت و رژیم استکباری نمیرود.همچنین در این زمینه‌ها به استقلال کامل دست پیدا کرده‌ایم. مردم کشور ما اعتقاد عمیقی به اسلام و احکام آن دارند.فقه های شورای نگهبان بر روی مصوبات مجلس نظارت میکنند.علی رغم همه تلاشهای زیادی که شده، مسائل اقتصادی نیاز به تلاش بیشتر و برنامه ریزی های بهتر دارد. در این راستا برای رسیدن به اهداف متعالی‌تر باید سیاستهای اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم. با پیروی از سیاستهای اقتصاد مقاومتی می‌توانیم در اقتصاد کشور هم به استقلال کامل دست پیدا کنی
م.»

محمد سالاری، عضو شورای شهر اسلامی تهران نیز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: «بر اساس اهداف و آرمان هایی که اما ترسیم کرده بود و مشکلاتی که در فرایند مدیریت سلطنتی وجود داشت مردم انقلاب کردند و متاسفانه بعد 40 سال ما شاهدیم که در بسیاری از جهات دچار مشکلات و چالشهایی هستیم.قطعا در اربعین انقلاب می بایستی مجموعه مسولین نظام در سطوح مختلف برای تدوام مسیر انقلاب و تحقق آرمان های آن به یک بازنگری جامع و کامل در خصوص میزان تحقق آرمان های انقلاب و میزان انحرافی که وجود داشته اقدام کند.به هر حال هر سازمان و حکومتی اگر مسیر پیشرفت خود را مبتنی بر مشکلات و چالش های واقعی جامعه ترسیم نکند قطعا دچار مشکلاتی می شود و به نظر می رسد که مسولان باید برای شنیدن صدای اعتراضات مردم گوش شنوا تری داشته باشند.متاسفانه آنطور که انتظار می رفت و در آرمان های انقلاب ترسیم شده بود بسیاری از مسولین نظام در راستای اهداف اولیه حرکت نکردند و فساد و بی عدالتی گسترده ای که متاسفانه در کشور وجود دارد و مردم آن را می شنوند، موجبات یاس و نا امیدی می شود.مردم هم همانطور که انقلاب را همراهی می کنند باید با صدای بلند حرف خود را بزنند چون انقلاب متعلق به آحاد مردم است و مجموعه ملت ایران معتقدند که اشکالات و انحرافات موجود باید با رویکرد اصلاح طلبانه حل شود و لذا رسانه ها می توانند به عنوان حلقه واسط، نقش بسیار بسیار تاثیر گذاری را ایفا کنند.»

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)