وزیر اطلاعات: تمام تلاش دشمن سلب آرامش از مردم است

0
(0)

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب روز پنجشنبه در نشست شورای اداری مازندران و روسای حراست دستگاه های اجرایی مازندران در ساری اظهار داشت: دشمنان در تلاش هستند تا شرایطی را در داخل کشور ایجاد کنند تا آرامش را از مردم سلب کنند. اما با همکاری موثر نهادهای امنیتی موفق شد این توطئه ها را شکست دهد.

وی رضایت مردم را مهم ترین راه ارزیابی روسای دستگاه های اجرایی عنوان کرد و افزود: همه نهادهای دولتی و رؤسای آنها باید خالصانه برای امید آفرینی و جلب رضایت مردم تلاش کنند.

وزیر اطلاعات افزایش مشارکت مردم در انتخابات را یکی از موضوعات مهم پیش روی استان ها دانست و خاطرنشان کرد: افزایش مشارکت مردم در انتخابات می تواند نشان دهنده کارکرد نهادهای دولتی در استان ها باشد. حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضور هوشمندانه و مستمر مردم در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را مایه امنیت، عزت، پیشرفت و ثبات اعلام کردند.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود از سفرهای استانی رئیس جمهور و حضور ایشان در جمع مردم تجلیل کردند، افزود: حضور مستقیم مسئولان در بین مردم مایه امیدواری و امیدواری است. عوامل مؤثر در افزایش مشارکت مردمی و سفرهای استانی رئیس جمهور محترم آیت الله رئیسی توصیه و عبرت است برای همه خدمتگزاران و مسئولیت‌پذیران در این دولت مردمی و انقلابی.

وی تصریح کرد: نتیجه هر گونه توسعه در راستای پیشرفت و دستاوردهای بالای کشور این است که کار مدیران اجرایی تا چه اندازه به رضایت مردم منجر می شود.

وزیر اطلاعات، توجه به امنیت در تمامی سطوح مدیران و کارکنان را می تواند سدی در برابر نفوذ دشمن دانست و گفت: در استان مازندران نکات مثبت زیادی وجود دارد اما باید دانست که دشمنان ایران اسلامی آنها همچنین تلاش می کنند و برای ایجاد عدم اطمینان توطئه می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب صیانت از کارکنان دستگاه ها را وظیفه سنگین یگان های حراست خواند و افزود: این مهم باید با همراهی و همکاری مدیران محقق شود. در جنگ ترکیبی و حوادث مختلف، نیروهای امنیتی مستقر در دستگاه های اجرایی با کمک مدیران توانستند متولیان نظام را ساماندهی کنند و در برقراری امنیت نقش اساسی داشته باشند.

وزیر اطلاعات افزود: محور اصلی سند تحول دولت، برخورد با فساد است و نباید در این زمینه انعکاس داشت.

وی ادامه داد: دشمنان قطعاً دست از دشمنی برنمی‌دارند و پیشرفت، افتخارات، مقاومت، سربلندی، حضور مردم و راهی را که مردم به پیروی از ولایت و امام خود و نایب برحق طی می‌کنند تحمل نخواهند کرد. امام زمان (عج).

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمنان ایران تمام تلاش خود را برای ایجاد ناامنی در کشور به کار گرفته اند، گفت: نقشه دشمن این بود که اگر دیروز نتوانست در جنگ ترکیبی از مردم برای ضربه زدن به انقلاب سوء استفاده کند، امروز این کار را انجام دهد. به خود مردم آسیب برساند

وی گفت: در خصوص حادثه کرمان، شورای امنیت ملی، وزیر محترم، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان های اطلاعاتی و امنیتی نهایت تلاش خود را به کار گرفته اند و شاهد کشف توطئه های مختلف و اغتشاشات شیطانی هستند. عملیات علیه مردمی که ما تشکیل می دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب افزود: با همه این تلاش ها و فعالیت ها و اقدامات استانداری کرمان و اعضای شورای تامین استان شاهد این فاجعه تلخ و این عصیان و توطئه دشمن بودیم که باعث شرمساری شد. بر ما در مقابل رهبری، مردم و خانواده شهدا.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: برای تداوم امنیت و راه مقابله با دشمن، همین افراد می توانند توطئه ها را خنثی کنند و تلاش های دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی را تکمیل کنند.

وی تصریح کرد: مظلومیت ما و مردم غزه به خاطر این است که پیروزی های طوفان الاقصی بزرگ بود. ضربات وارده بر این دشمنان بشریت و همه کسانی که مرتکب جنایت علیه بشریت می شوند و کودکان، زنان و مردان غیرنظامی را هدف قرار می دهند، نتیجه شکست، غافلگیری و تحقیر آنهاست.

وزیر اطلاعات گفت: این ظلم همچنین نشان از پیروزی مقاومت، ملت، اسلام و مسلمین در فلسطین، ایران و منطقه در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی است. بدانید که داعش و سایر شورشیان توسط آمریکا ساخته شده و توسط رژیم صهیونیستی تغذیه شده است

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)