واکنش ساری و پدرو به برد دلچسب لاتزیو برابر اینتر

0
(0)


مائوریتسیو ساری و پدرو به برد لاتزیو برابر اینتر در هفته سوم سری آ واکنش نشان دادند و خواستار ادامه این روند خوب شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، در چارچوب هفته سوم سری آ ایتالیا، تیم فوتبال اینتر به مصاف تیم فوتبال لاتزیو رفت و در یک بازی پرگل با نتیجه ۳ بر ۱ از حریف خود شکست خورد. در دقیقه ۴۰ لاتزیو توسط فلیپه اندرسون به گل رسید. همچنین در دقیقه ۷۵ و ۸۶ لاتزیو به ترتیب توسط لوئیز آلبرتو و پدرو رودریگز موفق به گلزنی شد.

تک‌گل اینتر در دقیقه ۵۱ توسط لائوتارو مارتینز به دست آمد تا اینتر با نتیجه ۳ بر یک شکست بخورد.

مائوریتسیو ساری سرمربی لاتزیو بعد از برد دلچسب تیمش برابر نایب قهرمان فصل قبل گفت: ما اخیراً پیشرفت های خوبی در زمین بازی داشتیم ولی باید این روند را حفظ کنیم نه اینکه در یک بازی خوب باشیم و در یک بازی دیگر نتوانیم موقعیت ایجاد کنیم.

این تیم در استحکام و سازماندهی مشکل داشت ولی الان شرایط بهتر شده است. ما می توانیم هر تیمی را شکست دهیم اما مشکل ما همیشه ثبات بوده است. حالا ما باید این روند را در بازی‌های آتی دنبال کنیم و فکر نکنیم بازی در مقابل حریفان ضعیف آسان‌تر است.

پدرو بازیکن تیم لاتزیو نیز بعد از این دیدار گفت: من برای این پیروزی بسیار خوشحالم. کار کل تیم باورنکردنی بود. گلزنی و کمک به تیم همیشه خوب است. ما می‌توانیم با هر تیمی مبارزه کنیم و اینگونه خوب باشیم. در مسیر درستی هستیم. مسیر طولانی در پیش رو داریم اما ما در مسیر درستی هستیم.

او با تمجید از مائوریتسیو ساری گفت: او می‌خواهد که ما توپ را در اختیار داشته باشیم، پرس را از زمین حریف شروع کنیم و مالکیت توپ داشته باشیم. از این نظر او بسیار شبیه گواردیولاست. ساری ایده‌های خود را دارد و تیم آنها را درک کرده است، ما باید به این ایده‌ها ایمان داشته باشیم و همینطور به بازی ادامه دهیم.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)