قالیباف: طرح ساماندهی کارکنان دولت به زودی در دستور مجلس قرار می گیرد

0
(0)

به گزارش ایسنا، مهدی عیسی زاده، نماینده میاندوآب در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس خواستار تعیین تکلیف ساماندهی کارکنان دولت شد.

وی در تذکر دیگری گفت: برخی با ایجاد آمارهای غلط و استناد به نظام شفافیت آرای نمایندگان به دنبال تخریب مجلس هستند در حالی که شفافیت و تحقق این شعار مایه افتخار مجلس انقلاب است.

وی ادامه داد: دلیل موافقت ما با شفافیت انعکاس واقعیات در مقابل مردم بود نه اینکه آنها را بهانه ای برای تخریب نمایندگانی که حامیان و پایه گذاران طرح شفافیت بودند قرار دهیم. امروز آماری از حضور و غیاب نمایندگان مردم در فضای مجازی منتشر می شود که جز نگران کردن شعور عمومی و جایگاه شورای اسلامی هیچ مبنای و هدفی ندارد.

این نماینده مجلس از هیئت رئیسه درخواست پاسخگویی به این موارد کرد و گفت: باعث افتخار من است که حتی برای یک لحظه و جلسه ای غیبت غیر موجه نداشته ام و اگر در برخی موارد در صحن علنی نبودم به خاطر این بوده است. حضور در جلسات کمیسیون اجتماعی.» و جلسات دیگری هم برگزار شد، اما این موضوع فقط برای من نیست، برای سایر نمایندگان نیز مطرح است و انتظار دارم که مجمع در خصوص آنچه در سامانه شفافیت منتشر می شود از مجلس دفاع کند.

محمد باکر کلیباف، رئیس مجلس در واکنش به این هشدار وی گفت: تمامی سایت هایی که این گونه اخبار و اطلاعات را در فضای مجازی منتشر می کنند، توسط جریان ها و شخصیت های سیاسی ایجاد می شوند. چنین چیزی اصلا صحت ندارد و هر آنچه هست در سایت شورای اسلامی منتشر می شود.

وی تاکید کرد: هر فردی برای اطلاع دقیق به سایت مجلس شورای اسلامی مراجعه کند.

رئیس شورای اسلامی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت نیز گفت: در حال حاضر طرح ساماندهی کارکنان بین مجلس و شورای نگهبان در حال بازنگری است و مشکل برطرف شده است. ایرادات هیأت امنا به مجلس بازگردانده می شود و پس از بررسی لایحه بودجه، موارد استرداد هیأت امنا بویژه تأمین منابع آن در دستور کار قرار می گیرد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)