فخری: من از کم راضی نیستم

0
(0)


سرمربی جدید تیم فوتبال هوادار گفت: من شخصیتی دارم که از هیچ چیز راضی نیستم و با تلاش به موفقیت می رسم. تمام تلاشم را می کنم تا بهترین رتبه هواداران را کسب کنم.

به گزارش ایسنا، محمود فکری، سرمربی جدید تیم فوتبال هوادر درباره حضورش در این تیم گفت: هوادار تیم جدیدی است و می تواند چالش خوبی برای من باشد.این تیم سابقه چندانی در این تیم ندارد. فوتبال و طرفداران زیادی ندارد اما برای من یک چالش است. من در استقلال با این گروه همکاری خوبی داشتم و آنها تلاش کردند تا استقلال موفق شود. از آن زمان به من محبت کردند و دینی به گردنم انداختند که روزی محبتشان را پس خواهم داد.

با مراقبت و الهام آرام می شوم

و افزود: امیدوارم با تلاش همه مجموعه موفق باشیم. از رضا عنایتی که این تیم را از لیگ یک به لیگ برتر رساند و همچنین از ساکت الهامی تشکر می کنم. آنها پیشکسوتان من در کانون هواداران هستند و مرخصی می گیرم. امیدوارم با تلاش همه گروه ها امسال سال خوبی داشته باشیم.

سرمربی هوادار گفت: از آنجایی که پارسال در لیگ یک بودم پیشنهادهایی از آن لیگ داشتم. مدیرعامل کانون هواداران با من تماس گرفت و برای همکاری اعلام آمادگی کرد. با حضور در لیگ برتر و بازگشت به لیگ 1، احساس کردم حضور در هوادار می تواند فرصت جدیدی برای من باشد. شاید اگر تعطیلات را نمی زدیم قراردادمان زودتر تمام می شد.

ادامه مطلب

  • فهری طرفدار شد

  • محمود فکری از هدایت سایپا برکنار شد

فکری در خصوص فعالیت های خود در استقلال و سایپا در سال های اخیر خاطرنشان کرد: استقلال یکی از پرطرفدارترین تیم های کشور است و سابقه طولانی در فوتبال ما دارد، سایپا نیز در بحث هواداران وجه مشترکی با هواداران دارد که آنها هم هستند. از این قسمت محروم است. آنها (سایپا) سازماندهی خوبی دارند اما در چند سال اخیر با مسائلی مواجه شده اند که به خوبی پیش نرفته است. سال گذشته که آنجا کار می کردم این تیم سقوط کرد و مدیریت باشگاه به من اعتماد کرد تا این تیم را مدعی صعود کنم. از مدیریت باشگاه سایپا تشکر می کنم زیرا این فضا برای من ایجاد شد تا بتوانم دوباره توانایی خود را نشان دهم. دلیل اینکه باشگاه ساپیا را ترک کردم سیاست این باشگاه بود اما فرصت خوبی به من داده شد و نتایج قابل دفاعی گرفتیم.

من اصلا راضی نیستم

سرمربی جدید هوادار گفت: امیدوارم امسال از فرصت های موجود در هوادر استفاده کنیم و جوانان خوبی را وارد فوتبال کنیم. باشگاه هواداران شکل و شخصیتی دارد که هر سال بهتر می شود و این چیز خوبی است. من شخصیتی دارم که از هیچ چیز راضی نیستم و با تلاش به موفقیت می رسم. تمام تلاشم را می کنم تا بهترین نمره را بگیرم.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)