شکایت فرماندار ساری در خصوص تمدید مراحل ساخت نهایی برخی پروژه های نیمه تمام

0
(0)


به گزارش ایسنا، محمدعلی نوبخت امروز در بازدید از روند اجرای پل فرح آباد ساری در بخش رودپی شمالی، با اشاره به تاکید استاندار مازندران بر تکمیل پروژه های زمین مانده در بخش رودپی شمالی. مرکز استان گفت: باید برای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی که مدت‌هاست در شهر ساری روی زمین مانده‌اند، بسیج وجود داشته باشد، زیرا با هیچ‌کس با منافع مردم شوخی نمی‌کنیم.

فرماندار ساری با وجود گلایه شدید از طولانی شدن روند ساخت و ساز نهایی برخی پروژه های نیمه تمام در آن شهرستان، گفت: در صورت عدم حصول نتیجه مطلوب در روند اجرای پروژه احداث پل فرح آباد (پل اتصال) بین قطعه شمالی رودپی شهرک ساری و قطعه گوربران شهرک میاندورود) تا مدت مقرر و مقرر در محل اجرای این پروژه مستقر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سیاست های دولت سیزدهم در جهت رفع موانع، آرامش و رفاه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مردم است و در همین راستا گام برمی داریم، افزود: تسریع در واگذاری زمین های مالکیت و تملک زمین، واقع شده است. در مسیر اجرای پروژه به موجب قانون و به حکم دادگاه تعیین شده است.

شکایت فرماندار ساری در خصوص تمدید مراحل ساخت نهایی برخی پروژه های نیمه تمام

وی با بیان اینکه با محاسبه اصولی مشکلات و برنامه ریزی مدون و بر اساس زمان بندی مشخص و مشخص به سمت تکمیل نهایی این پروژه پیش می رویم، افزود: 80 درصد اسکلت بتنی پل فرح آباد تکمیل شده و بر اساس مقررات سازه پل طی هفته ها تکمیل و برای فعالیت های لازم بعدی راه اندازی می شود.

فرماندار ساری با بیان اینکه تکمیل این پل دسترسی نقش مهمی در توسعه گردشگری و اقتصادی بین شهرهای سوری و میاندورود دارد، افزود: از 689 روز گذشته ساختمان ما اولویت بندی و منابع لازم را تخصیص داده است. برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام در ساری و به همین منظور با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی تاکنون 80 پروژه از 300 پروژه نیمه تمام و باقی مانده در این شهرستان به نتیجه نهایی رسیده است.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)