ادبیات حماس نابودی تانک صهیونیست‌ها در نقطه صفر/ اسرائیلی‌ها گروگان نتانیاهوی بی‌عقل

0
(0)


سردار سرتیپ محمدرضا نقدی شامگاه پنجشنبه 25 آذرماه در پنجمین اجلاس مجمع بسیجیان استان گلستان اظهار داشت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و جبهه غرب از این پس چاره ای جز انتخاب بد و بدتر نخواهند داشت. زیرا جنایت و ظلم آنها نامحدود است.

وی تصریح کرد: امروز کل جامعه بشری در پرتو جهاد طوفان الاقصی به این واقعیت رسیده است که اسرائیل به تعبیر امام راحل یک «ملت سرطانی» است که وجودش جز رنج و کشتار دستاورد دیگری ندارد. .

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه حتما بدانید رژیم صهیونیستی از اینجا تا پایان نابودی فقط باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کند، ادامه داد: چون وقتی ظلم از حد فراتر رفت باید منتظر طوفان باشند. و مسلم است که این واقعه به سقوط ظلم می انجامد

نقدی با تاکید بر اینکه نتانیاهو چاره ای جز خودکشی ندارد و این بن بست حماسه رزمندگان جبهه مقاومت در طوفان الاقصی است، خاطرنشان کرد: اصابت و انهدام تانک از برد صفر در نبرد الاقصی. طوفان ادبیات جدیدی است که حماس خلق کرده است، یعنی مبارز فلسطینی در اوج شجاعت، فاصله تانک مجهز را می بندد و آن را منفجر می کند.

نشان دادن وحشی گری اسرائیل به جهان دستاورد حماس است

این مقام مسئول اذعان داشت: اگر امام فرمودند رژیم غاصب صهیونیستی غده سرطانی است و باید از صحنه زمان رخت بربندد و آمریکا را مادر مفاسد غرب و وحشی ترین رژیم روی زمین معرفی کردند، امروز تمام بشریت آمده است. به این واقعیت که این بزرگترین دستاورد این جهاد است.

وی بیان کرد: عظمت خلق شده توسط مردم فلسطین باعث موج جهانی و بیداری ملت های آزادیخواه جهان شد و امروز یک عالم با این صحنه های ناپسند جنایات رژیم صهیونیستی را می بیند.

سردار نقدی گفت: استکبار جهانی اگرچه می داند راه اشتباهی را انتخاب کرده است، اما همچنان ادامه می دهد، می داند راه مرگباری را در پیش گرفته است.

نتانیاهو چاره ای جز کشتن خود ندارد

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: حتما بدانید که آمریکا، رژیم صهیونیستی و استکبار غرب از این به بعد بین بد و بدتر انتخاب نخواهند کرد و راه خوبی برای انتخاب ندارند چرا که از خط مرزی عبور کرده اند. ظلم و ستم و شفاف سازی: این جنگ خصوصی برای منفعت است. او یک نفر شده است و مردم اسرائیل گروگان نخست وزیر احمق خود شده اند که برای چند روز دیگر تلاش می کند و می داند که نتانیاهو چاره ای جز خودکشی ندارد و در بن بست بدی به سر می برد.

وی با اشاره به اینکه همه دنیا دو اندیشه و تمدن را با هم مقایسه می کنند و در خلاء ایدئولوژیک به سر می برند و این رژیم صهیونیستی سبعیت خود را نشان داده است، افزود: بسیج باید در درک مشکلات و ارائه راهکار برای مشکلات حضور فعال داشته باشد. مطالبه اجرای این راهبرد و همچنین آستین بالا زدن و حضور در میدان را بدهند و پیگیری کنند و این روحیه انقلابی بسیجی است.

این مسئول تصریح کرد: مشارکت مردم در همه عرصه ها امکان پذیر است و فلسفه تشکیل مجمع بسیجیان این است که در هر حوزه ای که به معیشت و معیشت مردم می پردازد باید بی بند و بار باشد و با مشارکت خود مردم مشکلات را حل کند.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)