ستاره همیشه غایب مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا

0
(0)


نیمار دوباره به دلیل مشکل جسمانی نمی تواند در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای پاری سن ژرمن بازی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، باشگاه پاری‌سن ژرمن پنجشنبه شب اعلام کرد نیمار در دیدار برابر بارسلونا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت. تاکنون ستاره برزیلی با پیراهن پاری سن ژرمن سه دوره از این مرحله را به خاطر آسیب دیدگی از دست داده است. 

مهاجم پاری‌سن ژرمن از فصل ۱۸-۲۰۱۷ با این مشکل روبرو شد و دیدار برابر رئال مادرید را از دست داد. او تنها توانست در بازی رفت به هم تیمی هایش کمک کند. این اتفاق در سانتیاگو برنابئو رخ داد که تیم زین الدین زیدان ۳ بر یک پیروز شد. رئال مادرید در بازی برگشت هم ۲ بر یک PSG را شکست داد. 

پاریسی ها در فصل ۱۹-۲۰۱۸ با منچستریونایتد روبرو شدند که با شکست همراه شد. این بار نیمار در هیچ یک از بازی ها حضور نداشت. تیم فرانسوی در بازی نخست در انگلیس با ۲ گل پیروز شد اما در دیدار رفت در خانه ۳ بر یک شکست خوردند و از صعود به یک چهارم نهایی بازماندند. 

حریف پاری سن ژرمن در فصل ۲۰-۲۰۱۹ دورتموند بود. نیمار توانست نمایش درخشانی داشته باشد و تیمش را تا فینال هدایت کند. PSG در مجموع  دیدار رفت و برگشت مقابل دورتموند ۳ بر ۲ پیروز شد. 

نیمار در فصل ۲۱-۲۰۲۰ نمی تواند برابر تیم سابقش، بارسلونا در نوکمپ بازی کند و مشخص نیست مائوریسیو پوچتینو می تواند از او در دیدار برگشت استفاده کند یا نه. آمار مهاجم برزیلی قابل توجه است؛ در تنها دوره‌ای که در مرحله حذفی حضور داشت تیمش تا فینال صعود کرد. 

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)