روایت پیشرفت، کلید پیروزی در جنگ شناختی است

0
(0)

حجت الاسلام والمسلمین علی احدی در حاشیه نمایشگاه روایت پیشرفت گفت: بیان و تبیین واقعیت ها یکی از نیازهای جامعه ای است که در آن زندگی می کنیم.

وی افزود: دشمن با تمام توان از ظرفیت های رسانه ای خود برای تحریف واقعیات استفاده می کند، بنابراین اگر نتوانیم روایت اول باشیم و توسعه را درست بیان نکنیم، طبیعی است که در جنگ شناختی آنچه را که وجود دارد، از دست بدهیم. در کشور.”

مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: یکی از راه های استفاده از ظرفیت روایت دقیق، برپایی نمایشگاهی با موضوع روایتگری و تبیین جهاد است. این برای توضیح در یک دوره دو ساله انجام شد.

احدی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که مسئولان دولت سیزدهم شبانه روز در تلاش هستند تا با روحیه جهادی مشکلات کشور را یکی پس از دیگری حل کنند اما متاسفانه هنوز دستاوردها به درستی برای مردم تبیین نشده است.

وی خاطرنشان کرد: با رایزنی ها و مکاتبات انجام شده از طریق وزارت ورزش و جوانان و مرکز ارتباطات دولت و روحانیت، وزارت ورزش و جوانان به همراه 9 وزارتخانه و سازمان دیگر در نمایشگاه تاریخ پیشرفت حضور یافتند. و همکارانم در 2 معاونت فرهنگی هستند و جوانان دستاوردها و اقدامات این وزارتخانه در دولت سیزدهم را تشریح می کنند.

مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: از جامعه بزرگ روحانیون و طلاب دعوت می کنم برای افزایش آگاهی و آگاهی نسبت به اقدامات صورت گرفته در دولت مردمی به این نمایشگاه بیایند.

لازم به ذکر است نمایشگاه «داستان پیشرفت» از سه شنبه 23 آبان لغایت شنبه 27 آبان ماه هر روز صبح از ساعت 9:30 الی 13:30 و عصرها از ساعت 15:30 الی 21:30 در باغ موزه دفاع انقلاب مقدس و اسلامی قم میزبان جامعه طلاب و روحانیون خواهد بود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)