انقلاب اسلامی مقدمه نظم نوین جهانی خواهد بود

0
(0)

سردار سرتیپ کیومارت حیدری شامگاه یکم آذرماه در سومین یادواره شهدای بسیجی شهر اراک که در مسجد امام مهدی (عج) برگزار شد، با بیان اینکه رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) او همواره نماد صراط مستقیم بود و پس از او امامان معصوم این مسئولیت را بر عهده گرفتند. ، تصریح کرد: میانبر امروز ما از طرف رسول خدا (ص) و ائمه معصومین (علیهم السلام) حفظ فقاهت است و نباید راه خود را گم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه راه راست امروز به معنای پشت سر گذاشتن ولایت فقیه است، گفت: خداوند اختیار نامحدودی دارد که این اختیار را به بندگانی تفویض می کند که توانایی پذیرش آن را دارند و مصداق این هیئت امام راحل است.

امیر حیدری توضیح داد: امروز امام ما وعده داد استکبار جهانی نابود می شود و آن روز دور نیست.

وی تاکید کرد: در این لحظه 156 صدا و سیما علیه مشروعیت ایران اسلامی فعالیت می کنند و برای تخریب و تغییر جهت نظام اسلامی وارد عرصه های فرهنگی شده اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نظم جهانی گفت: شرایط سیاسی جهانی نشان می دهد که در هر دوره ای شاهد اتفاق و موقعیت خاصی بوده ایم. انقلاب اسلامی مقدمه نظم نوین جهانی خواهد بود و این نظم جهانی وعده امام راحل است. ما در حال عبور از یک نقطه عطف تاریخی هستیم و این گذر، نظم جهانی سومی را ایجاد می کند که در آن جمهوری اسلامی به عنوان یک واقعیت الهی در قالب قدرتی برخاسته از خداوند ظهور خواهد کرد و مردم به سمت آن متمایل خواهند شد. اگر با نگاه بصیرت سیاسی به مشکلات بنگریم می توان شاهد این نظم سیاسی بود.

وی بیان کرد: آمریکایی ها در سال های اخیر وارد افغانستان و عراق شدند و قطعا حریص خاک ایران بودند اما در مقابل قدرت نظام اسلامی کاری نکردند. اقتدار جمهوری اسلامی ایران پایگاه آمریکا در عین الاسد را منهدم کرد و منطقه را زیر سلطه جمهوری اسلامی رها کرد که این موارد نشان دهنده تحقق نظم نوین جهانی پس از عبور از نقطه عطف تاریخی است.

امیر حیدری با اشاره به جنگ غزه گفت: امروز این جنگ بیداری مسلمانان را به همراه دارد. حدود 5 سال پیش رهبر معظم انقلاب پیش بینی کردند که اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید و حتماً آن روز فرا خواهد رسید.

وی افزود: جنگ امروز غزه یکی از دلایل و شواهدی است که سرعت عبور ما از نقطه عطف تاریخی را افزایش می دهد. اسرائیل به داشتن بزرگترین شبکه های اطلاعاتی و امنیتی افتخار می کند و مدعی است که از نظر اطلاعاتی غافلگیر نشده است، اما شاهد بودیم که ظرف 24 ساعت پس از شروع عملیات الاقصی و اقداماتی که انجام می دهند سردرگم شدند. امروزه اعمال عقلا نیست، بلکه اعمالی حیوانی، شیطانی و جنون آمیز برای کودکان و زنان بی پناه است.

امیر حیدری تصریح کرد: نوار غزه 42 کیلومتر طول و 12 کیلومتر عرض دارد و کشتار 14 هزار انسان بی گناه در یک منطقه کوچک نمونه ای از اقدامات احمقانه و جنون آمیز است. شک نکنید که جنگ غزه به اینجا ختم نمی شود، بلکه اتفاقی می افتد که اقتدار مسلمانان را افزایش می دهد و گذر از منحنی تاریخی را تسریع می کند.

وی با اعلام اینکه این نقطه عطف تاریخی را به سلامت پشت سر خواهیم گذاشت، افزود: با اتکا به توان خودکفایی، موشک های دقیق، دانشمندان جوان، دانشمندان روشن اندیش و امام دوراندیش می توانیم پیش برویم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جامعه ما باید از شهدا الگو بگیرد تا راه ولایت را گم نکنیم. مسلماً با رعایت این موارد، انقلاب اسلامی مربوط به انقلاب امام زمان (عج) است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به سیره و سلوک بسیجی گفت: باید سیره بسیجی یعنی خدمت عاشقانه و خالصانه را پرورش دهیم.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)