کیانپور: قیمت بنزین سال آینده افزایش نخواهد داشت

0
(0)

کیانپور: قیمت بنزین سال آینده افزایش نخواهد داشت

نماینده مردم ازنا و درود در مجلس گفت: افزایش فیمت حامل‌های انرژی متوقف شد و نرخ بنزین هیچگونه افزایش نخواهد یافت.

کیانپور.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، مجید کیانپور نماینده مردم ازنا و درود در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه علنی مجلس در موافقت با کلیات لایحه بودجه 97 کل کشور گفت: مصوباتی که ما در کمیسیون تلفیق ملاحظه کردیم و به نمایندگان ارائه شد یکی از بهترین مواردش توجه به اقشار متوسط جامعه و اقشار کم درآمد بود تا بتواند کمترین آثار تورمی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه از سال آینده نمی‌خواهیم منابع مالی را افزایش دهیم، افزود: در جهت هدفمندی یارانه‌ها منابع آن از 21 هزار میلیارد تومان به 30 هزار میلیارد تومان افزایش یافت تا به افراد واجد شرایط داده شود و تا 55 میلیون نفر قابلیت افزایش را دارد و می‌تواند اهداف مورد نظر را دربر بگیرد.

کیانپور با بیان اینکه برای پاداش پایان خدمت فرهنگیان 5200 میلیارد در نظر گرفته شده است گفت: در جهت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیز 2 هزار میلیارد تومان رقم آن را افزایش دادیم. همچنین در جهت افزاش حقوق کم درآمدها قرار شد حقوق‌های بالای 5 میلیون افزایش نداشته باشد البته درباره حقوق اعضای هیئت علمی باید مجلس بررسی دوباره‌ای را انجام دهد.

نماینده مردم ازنا و درود خاطرنشان کرد: تمامی درآمدهای دولت می‌بایست به خزانه واریز شود که امیدواریم این مسئله در سال آتی رعایت شده و مورد تصویب قرار بگیرد.

وی افزود: افزایش حامل‌های انرژی نیز متوقف شد و نرخ بنزین هیچگونه افزایشی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)