ما در آغاز برنامه افزایش جمعیت هستیم/حاشیه‌سازی دشمن آغاز شده است

0
(0)



معاون بهداشتی وزارت بهداشت با بیان اینکه با اجرای طرح نفس در سال گذشته 2 هزار کارت ملی به کشور اضافه شد، به برنامه های جمعیتی اشاره کرد و گفت: اگرچه هنوز در ابتدای اجرا هستیم. در این طرح سم پاشی و مرزبندی در فضای مجازی توسط دشمنان آغاز شد.

به گزارش ایسنا، تفاهم نامه همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور برای حمایت از فعالیت کانون های مردمی نفس در سراسر کشور و در راستای اجرای سیاست های جمعیتی، توسط معاونت وزیر بهداشت و درمان وزارت بهداشت و رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی امضا شد.

دکتر حسین فرشیدی در دومین همایش ملی توانمندسازی و شبکه سازی مراکز خودمحور در سراسر کشور با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر افزایش جمعیت و ایجاد امید در جامعه تاکید کرده اند دیگران برای ما طراحی کرده اند و این مسیر مشخص شده است. طرز فکر، فرهنگ و خانواده ماست، بنابراین مهمترین ابزار مقابله با این جنگ نرم و رسانه ای دشمنان، اجرای صحیح فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه به طرح نفس اشاره کرد و گفت: در این طرح همه سازمان ها و نهادها اعم از وزارت بهداشت، درمان، آموزش و پرورش، صدا و سیما و سایر نهادهای مرتبط باید مشارکت داشته باشند و در راستای افزایش جمعیت و ایجاد فرزند به وظایف خود به درستی عمل کنند. اگرچه هنوز در ابتدای اجرای این طرح هستیم، اما دشمنان شروع به پاشیدن و مرزبندی فضای مجازی کرده اند.

فرشیدی خاطرنشان کرد: سال گذشته با اجرای طرح نفس در کشور 2000 کارت ملی اضافه شد که در صورت همکاری مناسب و موثر سایر نهادها برای افزایش جمعیت و کودکان این طرح می تواند یکی از طرح های موثر باشد.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت در خصوص ابلاغ و اجرای برنامه سلامت خانواده توسط وزیر بهداشت، یادآور شد: وزیر بهداشت در اجرای برنامه سلامت خانواده، پیگیری اجرای جمعیت قانون جوانان و برنامه های حمایتی برای افزایش جمعیت، زاد و ولد و حمایت از ماماها اجرای این طرح منجر به ورود حدود 8 هزار ماما به نظام سلامت کشور شد.

فرشیدی خطاب به ماماها گفت: ماماها مادران باردار را شناسایی و از نظر بهداشتی و درمانی حمایت کنند.

بر اساس اطلاعیه وزارت بهداشت، در قانون بودجه امسال برنامه های رشد جمعیت و حمایت از خانواده به وضوح دیده می شود که ضرورت اجرا و حمایت از برنامه های افزایش جمعیت را دوچندان می کند.

باید بگویم؛ در دومین همایش ملی توانمندسازی و شبکه سازی مراکز تنفسی سراسر کشور، دکتر زارع زاده مهریزی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی و دکتر جباری، رئیس مرکز جوانان جمعیت، سلامت خانواده و سلامت مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی. ، همچنین در این مراسم علاوه بر امضای تفاهم نامه همکاری بین وزارت بهداشت و سازمان بسیج جامعه پزشکی، مسئولان استان های زنجان، فارس و آذربایجان شرقی به عنوان استان های منتخب طرح نفس مورد ارزیابی قرار گرفتند. .

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)